معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت : نیروی انتظامی درحفظ امنیت پایدار در جامعه نقش بسزائی را دارد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین احسانی افزود : عملکرد نیروی انتظامی در گمنامی قراردارد که با این امکانات نامحدود شبانه روز مشغول تامین امنیت جامعه هستند.

وی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی شهرستان آمل درکشفیات اخیربیان داشت : درشش ماهه اول سال جاری با همکاری نیروی انتظامی کشفیات خوبی درتمام زمینه ها درشهرستان داشتیم.

معاون فرمانداری ویژه آمل اظهارداشت : نیروی انتظامی سمبل نظم، اقتدار و امنیت در جامعه است و همانطور که مقام معظم رهبری و دکتر روحانی مدنظر دارند، باید تثبیت امنیت پایدار فعلی و برخورد این نیرو در جامعه به حداقل برسد.

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی خدمتگذاران بمردم هستند گفت : درهر دستگاهی کم وکاستی وجوددارد واین دلیل نمی شود که زحمات نادیده گرفته شود.

وی با انتقاد از عدم همکاری بعضی از دستگاههای اجرائی در هفته نیروی انتظامی درسال گذشته بیان داشت : نیروی انتظامی خودرادرکنار دستگاههای اجرای می بیند وانتظار هم داریم که دراین هفته درکنار ما باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با تاکید بر کمرنگ بودن همایش پیاده روی خانوادگی درسال گذشته اظهارداشت : امسال این انتظار را داریم که این همایش درسال همدلی وهمزمابانی دولت وملت باشکوهتر برگزارشود.

گنجیان مقدم ادامه داد : هنور درشهادت برروی نیروی انتظامی باز است که هر روز شاهد شهیدی در تمام مناطق کشور از فرزندان نیروی انتظامی هستیم.

وی بیان داشت: این افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی محسوب می شود که مردم به آنان اطمینان دارند و پلیس را مأمن خود در مقابله با نا امنی ها می دانند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تأکیدکرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و عطوفت می باشد ، برخورد پلیس با مجرمین قاطع و قانونمند و در مواجهه با آحاد جامعه همراه با رأفت اسلامی می باشد تا همه با مراجعه به پلیس ، مشکلات و معضلات اجتماعی را بازگو نمایند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: برگزاری ، ستاد ، نیرو ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.