راز بالابردن دنبال کننده و لایک در اینستاگرام!

ترفند نه چندان جدید سودجویان فضای مجازی این بار با فروش صفحاتی که بدون حتی یک پست، چندین هزار دنبال کننده دارند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها استقبال کاربران از شبکه های اجتماعی موبایلی افزایش یافته است که در این میان شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام که در آن به راحتی می توان کاربران را از رویدادها و اتفاقات جالب زندگی روزمره خود با انتشار عکسی در جریان گذاشت، از اقبال بیشتری برخوردار هستند.

مدتی است با فراگیرشدن این شبکه اجتماعی چشم و هم چشمی ها برای بالابردن تعداد لایک و دنبال کننده بسیار زیاد شده است، به طوریکه افرادی حاضرند تنها برای داشتن دنبال کننده بیشتر یا فالوئر در اینستاگرام هزینه های گزافی را پرداخت کنند، نا گفته نماند بالا بودن تعداد دنبال کننده در این شبکه اجتماعی روشی موثر برای تبلیغ محصول و یا اشتراک اخبار چهره های مختلف است.

آموزش های زیادی برای بالابردن تعداد دنبال کننده در اینستاگرام وجود دارد که از جمله آنها می توان به استفاده صحیح از هشتگ ها، تگ کردن افراد و... نام برد؛ در این گزارش می خواهیم به افرادی اشاره داشته باشیم که از آب گل آلود این چشم و هم چشمی ها برای خود ماهی گرفته و کاربرانی را که تب لایک دارند را طعمه قرار می دهند.

راز بالابردن دنبال کننده و لایک در اینستاگرام

راز بالابردن دنبال کننده و لایک در اینستاگرام

البته این افراد تنها با خیال دستیابی به صفحه ای با دنبال کننده زیاد خام شده و هزینه های گزافی را به سودجویان همیشه حاضر در فضای مجازی می پردازند اما با گذشت زمان از این صفحات چیزی جز خواب و خیال باقی نمی ماند چرا که از ابتدا چنین صفحاتی با استفاده از ترفندهای سودجویانه ای ساخته شده اند و به مرور زمان دنبال کننده خود را از دست می دهند.
سایت ها، صفحات و راه های زیادی برای خرید صفحات اینستاگرامی وجود دارد که با جلب توجه افراد، آنها را به خریدن صفحات پرکلیک و پربازدید ترغیب می کنند.

راز بالابردن دنبال کننده و لایک در اینستاگرام

حال ما برای اینکه شما طعمه ای برای این سودجویان فرصت طلب نباشید، ترفندهای آنها برای ایجاد چنین صفحاتی را به شما آموزش می دهیم.

خیانت در تبادل
ایجادکنندگان این نوع صفحات در ابتدا برای ایجاد تعدادی دنبال کننده اقدام به تبادل با افراد می کنند، بطوریکه ابتدا فردی را دنبال می کنند و پس از دنبال شدن توسط او، با خیانت در این تبادل او را از لیست دنبال کنندگان خود خارج می کنند. بدین ترتیب شاید در اول تعداد کمی دنبال کننده بدست بیاورند اما این دنبال کننده ها همه واقعی هستند و برای تبلیغات لازم!
پس دقت کنید هر پیجی را دنبال نکنید

راز بالابردن دنبال کننده و لایک در اینستاگرام


سرمایه گذاری در تبلیغات
برخی از این سودجویان نیز که می خواهند سریعتر به هدف خود برسند به نوعی در فضای مجازی سرمایه گزاری می کنند، به اینصورت که با تبلیغ صفحه خود در صفحات پربازدید تعداد زیادی دنبال کننده بدست می آورند و همه با انتظار پست های جذاب این صفحه را دنبال کرده اند اما غافل از اینکه در دام این سودجویان افتاده اند.
بازهم تکرار می کنیم هر پیجی را دنبال نکنید

راز بالابردن دنبال کننده و لایک در اینستاگرام
استفاده از نرم افزارهای دنبال کننده جعلی
اما در آخر اکثر این سودجویان یا بهتر بگوییم همه آنها برای جلب توجه،
افزایش تعداد دنبال کننده های خود را به نرم افزارهای افزایش فالوور جعلی می سپارند.
شاید با دیدن دنبال کنندگان این صفحات بگویید همه آنها واقعی بوده و دارای پست هایی هستند اما لازم است بدانید این صفحات فقط برای کامل کردن لیست این نرم افزارها ایجاد شده اند!

راز بالابردن دنبال کننده و لایک در اینستاگرام

توجه به نکات بالا، از طعمه قرار گرفتن کاربران توسط سودجویان جلوگیری کرده و این افراد چاره ای جز تعطیل کردن کسب و کار جعلی خود و توقف فروش صفحات جعلی با تعداد دنبال کننده های بالا ندارند.

همچنین این نکات باعث می شود تا کاربران فضای مجازی با هوشمندی عمل کرده و برای دنبال کردن پیج ها، دقت نظر کامل را داشته باشند.

گزارش :حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۳:۳۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
سلام چطوری بفهمیم یک پیج چ تعداد فالوور فیک دارد لدفا طرفند تشخیص فالوور فیک از واقعی را بگید
آخرین اخبار