آموزش نصب واتس اپ روی PC و مک

در این گزارش طریقه نصب نسخه دسکتاپ واتس اپ به سه روش را به شما آموزش خواهیم داد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واتس اپ  یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در بین کاربران است که امروز مورد استقبال میلیون ها نفر قرار گرفته است.شاید بسیاری از شما کاربران تاکنون برای نصب واتس اپ روی دسکتاپ کامپیوتر یا مک خود تلاش کرده اید ولی موفق به انجام این کار نشده اید،در این گزارش نحوه نصب این اپلیکیشن را به شما آموزش می دهیم.

نحوه کار:
وارد وب سایت واتس اپ شوید و با استفاده از تلفن همراه خود کد QR را اسکن کنید. بدین ترتیب که دوربین گوشی را مقابل QR می گیرید و حالا دستورالعمل های موردنیاز برای نصب این شبکه اجتماعی را دنبال کنید.


آموزش نصب واتساپ روی PC و مک درحال کار


نسخه دسکتاپ این نرم افزار تمام ویژگی های نسخه گوشی مانند" پیغام تصویری و ارسال صدا (Voice) را داراست و در صورتی از نسخه دسکتاپ واتساپ می توانید استفاده کنید که گوشی شما حتما به اینترنت وصل باشد.

این نرم افزار از طریق مرورگرهای مختلف مثل فایرفکس،اینترنت اکسپلورر یا کروم قابل دانلود است.

روش دانلود نسخه دسکتاب از طریق PushBullet 

PushBullet برنامه ای برای انتقال داده ها به کامپیوتر و دیگر دستگاه ها می باشد. این برنامه به شما اجازه می دهد که اطلاعیه های گوشی خود را به دوستانتان انتقال دهید.

شما می توانید از طریق PushBullet نسخه دسکتاپ واتساپ را دانلود کنید.

آموزش نصب واتساپ روی PC و مک درحال کار


پس از دانلود این برنامه در گوشی خود و انجام مراحل ثبت نام،از طریق سایت، وارد PushBullet شوید.حالا مرورگر خود را باز و بسته کنید.نسخه دسکتاب شما به طور خودکار تنظیم شده و Notification های دریافتی تان را نمایش می دهد.حالا می توانید تنظیمات خود را آن گونه که می خواهید تغییر دهید.

دانلود نسخه دسکتاپ واتس اپ با استفاده از BlueStacks

نرم افزار BlueStacks  برنامه ای مرتبط با اندروید است،به عبارت ساده، با استفاده از نرم افزار BlueStacks می توانید یک نسخه از سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود داشته باشید.

با استفاده از BlueStacks می توانید در عرض 10 تا 20 دقیقه دانلود نسخه دسکتاپ را کامل کنید. این برنامه هر آنچه را که در گوشی هوشمند خود دارید در نسخه دسکتاپ واتس اپ عینا نشان می دهد.

آموزش نصب واتساپ روی PC و مک درحال کار


گفتنی است،این برنامه از طریق گوگل پلی به راحتی قابل دانلود است.

انتهای پیام/





برچسب ها: pc ، مک ، mac ، واتساپ ، شبکه های اجتماعی ، کد qr
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
لیلا
۱۹:۰۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
با سلام، میخواستم اگه امکان داره طریقه ی نصب اینستاگرام ، وایبر و لاین و تلگرام را روی کامپیوتر شخصی(دسکتاپ) را آموزش بدهید.-هرکدوم اگه امکان دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
آدرس وب واتساپ که چند وقتی هست باز نمیشه این هست آدرسش https://web.whatsapp.com/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
ایا برای گوشی های جاوا امکانش هست
آخرین اخبار