وظیفه اصلی شما مدیریت تجهیزات جنگی است، شما باید با پولی که از کشتن دشمن بدست می آورید برای سیستم دفاعی خود جنگ افزارهای گوناگونی خريداري كنيد.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ نام یک بازی استراتژیک برای کامپیوتر است که تابه حال نسخه های متفاوتی از آن برای کامپیوتر و اندروید عرضه شده است.

در این بازی شما باید شانس خود را برای کسب افتخار جنگ جهانی در بازی استراتژیک اسباب بازی های دفاعی(Toy Defense)آماده سازید! البته این جنگ شبیه سازی شده ی جنگ جهانی بر روی صفحه ای در اتاق پسرک می باشد.

وظیفه ی گیمر در بازی اسباب بازی های دفاعی جلوگیری از یورش دشمنان به پایگاه و نابود سازی آن ها به طریقه های مختلفی از جمله تانک ها است.


جنگ هاي واقعي را با اسباب بازي تجربه كنيد +دانلود


در اصل فرماندهی نیرو های مبارز به دست این پسرک بوده و با نقشه های بی عیب و نقص شما می تواند دشمن را از پای در آورد. باید توجه داشته باشید که حمله های دشمنان نه تنها از روی زمین به وسیله ی تانک ها و ماشین های جنگی اتفق می افتد، بلکه از طریق هواپیماها و جت های پر سرعت نیز استفاده می کنند. برای جلوگیری از این غول های هوایی نیز می توانید از ضد هوایی هایی که در اختیارتان قرار گرفته، بهره مند شوید.

در هر مرحله از بازی Toy Defense، اسباب بازی های ذکر شده از راه ها مختلفی قصد نابودیتان را دارند و ممکن است حتی با یک لحظه غفلت به پایگاه اصلیتان برسند. در چندین مرحله ی اول بازی به صورت آموزشی و کاملا آسانی برگزار می شود تا بازی خور به راحتی خود را با شرایط موجود وفق بدهد.

پس از نابودی هر یک از دشمنان امتیاز یا همان در آمدی به عنوان پاداش به شما تعلق می گیرد که می توانید با استفاده از این مبالغ سربازانتان را تمیرن داده و هم چنین سیستم دفاعی خود را بهبود بخشید. علاوه بر این کار ها از Upgrade های جدیدی که در مرحله ها قابل آزاد سازی بوده نیز می توانید خریداری کنید.

تصاوير در حال اجراي بازي:

جنگ هاي واقعي را با اسباب بازي تجربه كنيد +دانلود


جنگ هاي واقعي را با اسباب بازي تجربه كنيد +دانلود


جنگ هاي واقعي را با اسباب بازي تجربه كنيد +دانلود



برای دانلود بازی به کادر زیر مراجعه کنید.


 • دانلود و مشخصات فایل


حجم: 86مگابايت
نسخه: كامپيوتر
نوع فايل: فشرده
  :امتیاز

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
مثل این که دانلود منیجرتون مشکل داره با خود مرور گر دانلود کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد 1311
۲۳:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
فایلتون وسط کار قطع میشه...سه بار دانلود کردم هر سه بار ناقص بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد 1311
۲۱:۳۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
فایلتون مشکل داره وسط کار قطع میشه...سه بار دانلود کردم هر سه بار ناقص بود فقط حجممون حروم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
ععععععععععججججججججججببببببببب بازیه خیلی باحاله
آخرین اخبار