نهايت سرعت + دانلود

اتومبیل هایتان را روشن کنید! پاهایتان را از روی گاز و نگاهتان را از جاده بر ندارید. تا رسیدن به سرعت نیترو، سریع ترین شتاب ممکن، گاز بدهید.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ Extreme Racers یک بازی اتومبیل رانی هیجان انگیز است که در آن باید در نقش یک راننده فوق حرفه ای ظاهر شوید و با بیشترین سرعت و دقت بالا از حریفان پیشی بگیرید و با کمترین خطای ممکن به خط پایان برسید. حجم بازی بسیار پایین است اما گرافیک و تنوع بازی بسیار بالا بوده و لذت یک بازی ماشین سواری عالی را به شما می دهد.


نهايت سرعت + دانلود



جالب است بدانید که بازی Extreme Racers نیازی به نصب ندارد و می توانید آن را راحت در هر جا و هر سیستمی اجرا کرده و از آن لذت بسیار بالایی ببرید. ماشین های موجود در این بازی بسیار متنوع هستند و سعی شده تا بیشترین شباهت را به ماشین های واقعی داشته باشند و تمام استاندارد های آن ها مانند سرعت و کنترل رعایت شده است.

در مورد گرافیک بازی هم می توان گفت مناسب است زیرا در آن تمامی جزئیات مربوط به یک ماشین و جاده ها و همچنین محیط های اطراف آن ها بسیار خود و با جزئیات کامل ساخته شده است. همچنین مراحل بسیار متنوع هستند از جاده های خارج شهر گرفته تا اتوبان ها و جاده های کنار دریاچه و جنگل گرفته همه بسیار عالی و زیبا هستند و بهترین طراحی را از لحاظ محیط ها دارند.



نهايت سرعت + دانلود



در بازی Extreme Racers فقط ۶ ماشین حظور دارند که باید با آن ها رقابت کنید که درجه سختی هر یک قابل تنظیم است. یکی دیگر از ویژگی های بازی افکت هایی است که موقع پیچیدن و یا ترمز کردن ظاهر می شوند که بسیار عالی روی آن ها کار شده است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در بازی Extreme Racers می توانید از نیترو نیز برای عبور از حریفان استفاده کنید.


تصاوير در اجراي بازي:


نهايت سرعت + دانلود



نهايت سرعت + دانلود



نهايت سرعت + دانلود


سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Extreme Racers:


 OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7
Processor: 2.4GHz
Memory: 512
Graphics: 128 Mb Video Card series or better
 


براي دانلود به لينك زير مراجعه كنيد.


 • دانلود بازي 


حجم: 41 مگابايت
نسخه: كامپيوتر
نوع فایل: فشرده
  :امتیاز

اميدوارم از اين بازي نهايت لذت را ببريد.

انتهاي پيام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۱۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
ممنون از بازی خوبتون عالی بود فقط بگین این بازی رومیشه بادسته هم بازی کرد اگه جوابتون منفی بود توروخدایه بازی ماشین بادسته هم بزارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
اوووووووووووووووووف عجب بازیه، این بازی فوق العاده است، گرافیک خوبی هم داره.
آخرین اخبار