در هفته دولت امسال 320 طرح عمرانی شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرماندار رشت در اولین نشست کمیته برنامه ریزی و هماهنگی افتتاح طرح های عمرانی هفته دولت در فرمانداری رشت گفت:این تعداد طرح با 44میلیارد و 460میلیون تومان اعتبار در هفته دولت افتتاح می شود که تعدادی از این طرح ها نیمه تمام و تعدادی هم اماده افتتاح است .

سید عیسی مهدوی افزود: اولویت این طرح ها شامل طرح های آب رسانی ، راه سازی ،نوسازی مدارس و مسکن است.

جعفر زاده از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت:با توجه به اینکه 38درصد جمعیت گیلان در رشت ساکن هستند اما بودجه ای که برای طرح های عمرانی اختصاص می یابد بسیار ناچیز است که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه در موضوع نگه داری طرح های عمرای افتتاح شده ضعیف عمل شده است افزود:نباید فقط در طرح عمرانی سرمایه گذاری کنیم بلکه رشت نیاز به طرح های ورزشی و فرهنگی نیز دارد.

تامینی دیگر نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست افزود :در طرح های اب و کشاورزی عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان بسیار خوب بوده است.

وی با بیان اینکه وظیفه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی رساندن حرف مردم به دولت مردان است افزود: باید توجه بیشتری به طرح های فرهنگی و ورزشی شود.

کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این مدت تلاش شده تا بتوانیم بودجه ای که به رشت اختصاص می یابد را افزایش دهیم افزود: رشت به عنوان مرکز استان با پیشینه و توانمندیای گسترده اش نیاز دارد تا طرح های عمرانی بیشتری در آن به بهره برداری برسد.

و به حضور آقای نوبخت در دولت اشاره کرد و گفت : باید در رایزنی با دولت ، طرح های ضروری را به دولت مردان معرفی و زمینه تخصیص اعتبار آن را نیز فراهم کنیم .


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.