مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا در دو رده سنی امید و بزرگسالان در تهران برگزار شد.

.مسافر کاتای تیمی ژاپن مشخص شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت‌های انتخابی کاتا بانوان جمعه 16 مرداد‌ماه در تهران برگزار شد.

مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی کاتا در دو رده سنی امید و بزرگسالان بانوان، در سالن سهید کبکانیان تهران برگزار گردید.
در این رقابت‌ها، کاتارو‌ها در دو بخش تیمی و انفرادی، هر کدام 3 دور کاتا اجرا کردند.

لازم به ذکر است نفرات شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، شامل ملی‌پوشان این رشته و نفرات اول تا سوم مشترک رقابت‌های قهرمانی کشور که در صفادشت برگزار شده، هستند.

یادآور می‌شود به نفرات اول مرحله دوم، در رده سنی بزرگسالان برای حضور در سیزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که در شهریور‌ماه در یوکوهامای ژاپن برگزار خواهد شد و نفرات اول رده سنی امید، برای شرکت در نهمین دوره پیکارهای قهرمانی جهان که در آبان ماه در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد، انتخاب می‌شوند.



در کاتای انفرادی رده امید مائده نصیری از تهران با امتیاز 63/9 اول شد، که به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جهانی اندونزی که آبان ماه در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد. 
در کاتای انفرادی بزرگسالان مهسا افسانه با 8/64 امتیاز به عنوان نفر اول انتخاب شد که نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن خواهد بود. 
 
نفرات دوم تا چهارم در بزرگسالان بدین شرح می باشد:

نفر دوم نگین باقری با 7/63 نفر سوم مریم کریمی با 1/62  
 
نفرات دوم تا چهارم در کاتای انفرادی رده امید بدین شرح می باشد: 
پریسا رحمانی با 8/63 نفر دوم
زهره میرزاخانیان 4/62 نفر سوم
فاطمه افشار با 62 امتیاز نفر چهارم. 
 
تیم ها در کاتای تیمی در حال مبازه هستند.تیم ها در این مرحله 3 دور اجرای کاتا دارند و در حال حاضر در دور سوم و پایانی می باشند.در این مرحله تیم ها باید بونکای اجرا کنند.
مجموع امتیازهای 3 دور تیم های اول تا سوم را مشخص می کند.
گفتنی است تیم اول این مسابقات به عنوان نماینده ایران مسافر ژاپن می شود.
در دور آخر این رقابت ها 4 تیم در حال رقابت می باشند.

مسافر کاتای تیمی ژاپن مشخص شد
در کاتای تیمی پریسا رحمانی،مهری یزدانی و مائده نصیری باکسب امتیاز 64/4 به عنوان تیم اول به عنوان مسافر ژاپن مانتخاب شدند.
مجمه قاضی زاده،الناز تقی پور و شادی جعفری با امتیاز 63/8 تیم دوم شدند و مهناز آخوندزاده،پروانه قاسمی و سودابه قاسمی  با امتیاز 63/7 به رتبه سوم بسنده کردند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار