نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: جشنواره بزرگ کاتا در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان در استان مرکزی برگزار می‌شود.

عشرت شاه محمدی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جشنواره بزرگ کاتا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از 17 مرداد تا 19 مرداد در استان مرکزی برگزار می‌شود. 
 
وی ادامه داد: ضمن برگزاری این جشنواره که در شهر اراک برگزار خواهد شد رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا در بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود. 
 
شاه محمدی اضافه کرد: این رقابت‌ها به منظور انتخاب نفرات کاتای انفرادی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی اندونزی است. 
 
نائب رئیس بانوان درباره تعداد ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی اندونزی اظهار کرد: برای مسابقات جهانی اندونزی 3 کاتارو انفرادی در رده نوجوانان و جوانان و امید اعزام می‌کنیم و در کاتای تیمی 14 تا 17 سال سه کاتاروی اعزام می‌کنیم. 
 
وی افزود: نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی شامل 6 ورزشکار در بخش کاتا و 12 ورزشکار در بخش کومیته است که در مجموع 18 کاتارو می‌شوند. 
 
شاه محمدی در خصوص سرمربیان و مربیان اعزامی به این رقابت‌ها توضیح داد: لیلا بهرامی به عنوان سرمربی و نگار حسینی، فاطمه قاسمی و نادره آقایی به عنوان مربی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند. 

 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.