گنج زاده گفت: تا رقابت‌های آسیایی فرصت کمی باقی است و تمام تمرکزمان روی آنالیز حریفانم و تمرینات مستمر است و برای کسب مدال طلا می‌روم.

سجاد گنج زاده ملی‌پوش وزن 84+ کیلو گرم کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی ورزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرایط تیم ملی خوب است و تمرینات را منظم انجام می‌دهیم البته فرصت کمی تا رقابت‌های قهرمانی آسیا داریم.
 
وی ادامه داد: تمام تمرکزمان روی تمرین و آنالیز حریفان است .
 
گنج زاده در ادامه افزود: تیم ما، قهرمان جهان است ولی نباید مغرور شویم و حریفان را دست کم بگیریم.
 
ملی‌پوش وزن 84+ کیلو گرم در پاسخ به این سوال که با توجه به میزبانی ژاپن شانس قهرمانی ایران را چقدر می‌دانید؟ بیان داشت: ژاپن تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد که از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند ولی ما نیز باید حواسمان باشد. با نمایش قدرتمندمان نمی‌گذاریم حق مان پایمال شود.
 
 وی ادامه داد: در هر صورت هر کشوری که میزبان  مسابقات می‌شود حالا چه آسیایی، چه جهانی، صاحب مزایایی است که ممکن است از لحاظ داوری  شرایط را به نفع خود تمام کند ولی ما تمام سعی‌مان را خواهیم کرد و با این تفکر پا به این رقابت‌ها می‌گذاریم که با نمایش قدرتمان، نگذاریم که حق مان را بخورند و آنقدر می‌زنیم تا به حق مان برسیم.
 
وی در خصوص شرایط داوری در آیسا تصریح  داشت: سطح داوری در آسیا، پایین تر از اروپا و جهان است و به طور حتم داوران نظرشان روی کشور میزبان است ولی ما نباید به این موضوع فکر کنیم.
 
گنج زاده درباره شرایط اردوی تیم ملی بیان داشت: متاسفانه شرایط اردوها به هیچ وجه در حد واندازه تیم ملی نیست وبه نظر من این کمبودها به دلیل کم توجهی وزارت ورزش نسبت به ورزش مدال آور کاراته است که برای این رشته ورزشی مدال آور بودجه لازم را اختصاص نمی‌دهند تا بتواند اردوهایش را با شرایط بهتری برگازر نماید و جای مشخصی برای برگزاری اردوها داشته باشد.
 
وی درپایان از مردم خواست که برای موفقیت ملی پوشان دعا کنند و خاطر نشان کرد: مردم خوبمان دعا کنند که بهترین نتایج را  کسب کنیم و دست پر برگردیم هیچ ورزشکار ایرانی نیست که برای مدالی به جز طلا به میدان برود ورزشکاران ایرانی غیرتمند هستن دو همه آرزوی شاد کردن دل مردم ایران را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار