مرحله جدید اردو در استان کرمانشاه برگزار می‌شود که به تمرینات تخصصی کاراته پرداخته می شود و اردوی بعدی در استان مازندران برگزار خواهد شد.

اردوی جدید تیم ملی کاراته در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان در حالی از روز گذشته در استان کرمانشاه آغاز شده است که سه مرحله قبلی اردو در استان قم برگزار شد. این مرحله از اردوی تیم ملی تا دوشنبه 5 مرداد ادامه خواهد داشت.

 علیرضا کتیرایی در خصوص شرایط اردو و ملی‌پوشان گفت: شرایط ملی پوشان خوب است و تمرینات را از روز گذشته شروع کردیم و هیئت کاراته استان کرمانشاه نیز همه تلاشش را به کار بست که امکانات خوبی تهیه کنند و امیدوارم بتوانیم از این امکانات استفاده کنیم.

کتیرایی در خصوص نحوه‌ی تمرینات توضیح داد: از این اردو تمرینات اختصاصی‌مان را آغاز کردیم و فشار بدنسازی را کاهش دادیم و روی برنامه‌های تخصصی کاراته تمرکز بیشتری داریم و به تمرینات تاکتیکی و تکنیکی بیشتر می‌پردازیم تا آمادگی ملی‌پوشان بیشتر شود و بتوانند بهترین عملکردشان را در مسابقات آسیایی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی  افزود: برای اینکه بتوانیم ملی پوشان را با شرایط آب و هوایی محل مسابقات ژاپن بیشتر آشنا کنیم در نظر گرفتیم اردوی بعدی را در مازندران، برگزار کنیم تا ملی پوشان شرایط جوی نزدیک و مشابهی را تجربه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مرحله ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار