آخرین وضعیت فیلم‌های مجید برزگر

«داستان خانواده فرشچی» و «یک شهروند کاملاً معمولی» از ساخته‌های مجید برزگر است که آخرین وضعیت آنها را در این گزارش می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «داستان خانواده فرشچی» تازه‌ترین اثر سینمایی مجید برزگر است که بخشی از آن در تهران و بخشی در فرانسه فیلمبرداری شد این روزها در مرحله تدوین و آماده‌سازی در استودیویی مجهز در شهر پاریس فرانسه به سر می‌برد و پس از مرحله تدوین دیگر مراحل فنی مانند صداگذاری و جلوه‌های ویژه آن انجام خواهد شد.

این فیلم تا 4-5 ماه آینده یعنی حدود اواخر سال میلادی آماده خواهد شد و هدف اصلی عوامل سازنده برای اولین نمایش در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر و سینماهای ایران است و بعد از پخش در شبکه آرته و شبکه‌های فرانسوی است.

فیلم «داستان خانواده فرشچی» تولید مشترک ایران و فرانسه و محصول شبکه «آرته» کشور فرانسه است و این فیلم یک درام کمدی است داستان خانواده آقای فرشچی است که یک خانواده قدیمی و سنتی در تهران هستند.

این خانواده از فرش فروشان به نام بازار تهران به شمار می‌روند در ابتدای فیلم متوجه می‌شویم که پدر خانواده که در فرانسه زندگی می‌کند در این کشور فوت کرده و همسر و پسر آقای فرشچی با بازی گلاب آدینه و بابک حمیدیان برای بازگرداندن جسد پدر به فرانسه سفر می‌کنند و در این سفر ماجراهایی برای آنها رخ می‌دهد.

دیگر فیلم مجید برزگر یعنی «یک شهروند کاملاً معمولی» نیز آماده نمایش است و هنوز پروانه نمایش نگرفته و عوامل فیلم قصد دارند اگر مقدمات اکران تا قبل از جشنواره فیلم فجر در خارج از کشور آماده شد این فیلم را خارج از ایران اکران کنند و گرنه اکران آن در جشنواره فجر خواهد بود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار