تدوین فیلم یک شهروند کاملا معمولی به پایان رسید

مجید بزرگهر گفت: تدوین این فیلم تمام شده و صدا گذاری‌ آن نیز توسط امیر حسین قاسمی به پایان رسیده است و در حال حاضر درگیر خروجی صدا و سیما رنگ هستیم.

"مجید برزگر" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فیلم یک شهروند کاملا معمولی گفت: تدوین این فیلم تمام شده و صداگذاری‌ آن نیز توسط امیر حسین قاسمی به پایان رسیده  است و در حال حاضر درگیر خروجی صدا هستیم.

 گفتنی است: یک شهروند کاملا معمولی به نویسندگی و کارگردانی‌ "مجید برزگر " و تهیه کنندگی  "سعید آرمند" است و بازیگرانی چون "سورن مناساکانیان" ، "شادی کرم رودی" ، "ناهید حدادی"، "اردشیر مهرآبادی"، "محمد باقری صفانور"، "سعید آبیاری"، "پاشا جمالی"، "مرتضی نفری"، "تقی  هاتفی"، "محمد کعبین" در آن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان یک شهروند کاملا معمولی آمده است آقای صفری 83 ساله، کارمند بازنشسته اداره پست که در شهرکی قدیمی در تهران زندگی می‌کند پس از مرگ همسرش تنها است و تنها پسرش که خارج از ایران است تصمیم دارد او را برای دیدار و مداوا به کانادا دعوت کند. مقدمات این سفر زندگی آرام و معمولی او را کمی به هم می‌ریزد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار