حبیب اسماعیلی در انتظار پروانه نمایش «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته»

«حبیب اسماعیلی» گفت: با وجود فیلم‌های سردی که در سی و سومین دوره جشنواره فجر دیدیم از «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» استقبال فوق العاده‌ای خواهد شد.

"حبیب اسماعیلی" تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فیلم "سه بیگانه در سرزمین ناشناخته" گفت: تمام مراحل فنی این فیلم که از اواخر بهمن ماه فیلمبرداریش شروع شده بود به پایان رسیده و قرار است نیمه‌های اردیبهشت پروانه‌ی نمایش آن گرفته شود.

وی در ادامه افزود: این فیلم اولین اثر بلند "مهدی مظلومی" به حساب می‌آید و اگر مشکل خاصی جلوی راهمان قرار نگیرد در تابستان 94 اکران خواهد شد.

این تهیه کننده پیرامون چگونگی پیش بینی‌اش در خصوص نحوه‌ی استقبال مخاطبان از این کار گفت: با توجه به فیلم‌های سرد و ناامید کننده‌ای که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر دیدم به نظرم استقبال فوق العاده‌ خوبی از این فیلم خواهد شد.

سه بیگانه در سرزمین ناشناخته قصه‌ی جذاب و متفاوتی دارد که ضمن امید بخش بودن بسیار جوان پسند است.

وی افزود: امین حیایی، محمد رضا شریفی نیا و مجید صالحی نقش سه مأمور اصلی فیلم را بازی می‌کنند با قرار گرفتن در موقعیت‌های طنز صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کنند.

اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم برای دیدن سه بیگانه در سرزمین ناشناخته به سینما بروند و از این فیلم خوششان بیاید.

گفتنی است، فیلم «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی و کارگردانی مهدی مظلومی و بازی امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، حمید لولایی، لیلا اوتادی، سحر قریشی و برزو ارجمند تابستان 94 به روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
عالی
آخرین اخبار