نوع بیمه به نوع گردشگری بستگی دارد که بیشترین میزان مبلغ بیمه برای گردشگران برون‌مرزی طبیعی است.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر همیشه با خطر تعریف می‌شود و در این میان تنها بیمه است که می‌تواند سفر را در عین پیش‌بینی خطرهای پیش‌رو برای مسافران شیرین کند.

هرچند تمام تورهای گردشگری بنابه قانون باید تمام مسافران را به ویژه و به ویژه در سفرهای برون‌مرزی بیمه کنند و این مهم در قرارداد سفر هم ذکر می‌شود اما اصل در این زمینه نوع بیمه‌ای است که برای این سفر تنظیم می‌شود.

نوع بیمه در سفر اهمیت دارد و این امر نشان می‌دهد که استفاده از سطح متفاوت گردشگری با توجه به نوع متفاوت بیمه‌ هماهنگی خاص خود را می‌طلبد و این روزها به عنوان ابزار رقابتی برای تورهای گردشگری تبدیل شده است.

باید دید که چه نوع بیمه برای سفر مناسب است اهل فن فعال در عرصه گردشگری بیشترین میزان بیمه را برای طبیعت‌گردان بین‌المللی می‌داند اما این بدان معنا نیست که سفرهای یک روزه با تورهای درون داخلی از این قاعده مستثنی نیست.

از طرفی بیمه گردشگری در سطح همان بهانه‌ای است تا بخش خصوصی بتواند در این عرصه وارد شود و از این رو این پیوند ضمن تضمین امنیت سفر می‌تواند زمینه‌ای مناسب برای جذب هر نوع گردشگری حساس به این زمینه‌ها باشد.

در هر صورت بیمه در گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و لازم است تا مسئولان فعال در عرصه گردشگری در این امر حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار