بهره گیری از روحیه استکبارستیزی رمز موفقیت های ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در آمل در یادواره شهیدان حسن خجسته ، علیرضا محمدی و یادمان جانباز زنده یاد محمدرضا محمدی که در مسجد چهارده تن معصوم(ع) آمل برگزار شد با اشاره به این که شهدا با ایثار و مجاهدت در این مسیر نورانی قرار گرفتند، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از آن نبوده و توانستیم با وجود فشارها و تحریم ها روی پای خودمان ایستاده و به نحوی شایسته مقاومت کنیم.

سردار داوود آذرنوش با ابراز تاسف ازعدم پیشرفت کشور در ابعاد فرهنگی، افزود: در طول انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در همه عرصه ها پیشرفت های ارزنده و خوبی داشتیم ولی در عرصه فرهنگی توفیق چندانی نداشته و دچار چالش هستیم.

وی با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی دارای روحیه استکبارستیزی است، خاطرنشان کرد: تمام نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در این بوده که چنین روحیه ای را از ما بگیرند و در داخل نیز برخی عوامل به دنبال این تفکر هستند.

به گفته رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور اگر خدایی ناکرده روحیه استکبارستیزی ملت گرفته شود خون شهدا به هدر رفته و تا زمانی که روحیه استکبار ستیزی را داریم همواره مدافع شهدا و در مسیر بهره گیری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم.

سردار آذرنوش با بیان این که آمریکا در طول انقلاب اسلامی با تمام ترفندها قصد براندازی نظام اسلامی را داشته است، تصریح کرد: در این مدت به دنبال انواع بهانه ها از قبیل مطرح کردن حقوق بشر ، انرژی هسته ای و دیگر مسائل بودند تا بتوانند روحیه استکبار ستیزی را از ملت بگیرند ولی باید بدانند مردم ما همواره در مسیر ولایت فقیه و بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری قرار دارند.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که ملت ما از مظلومان دنیا حمایت می کند، افزود: ما مدافع مظلومان دنیا هستیم و مردم یمن ، سوریه وعراق را حمایت کرده و تا ظلم و ستم وجود دارد در راستای حمایت از آن تلاش می کنیم.

وی یادآور شد: ما قصد تجاوز و دخالت در امور هیچ کشوری را نداشته و به دنبال گرفتن حق مظلوم از ظالم هستیم که در این راستا به نحوی ارزشمند گام برمی داریم.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با بیان این که ما با آمریکا مشکلی نداریم،گفت: اگر آمریکا خوی استکباری خود را کنار بگذارد ما هیچ مشکلی با آن نداشته و تنها کشور اسراییل غاصب را به رسمیت نمی شناسیم.

سردار آذرنوش افزود: یکی از موولفه های بزرگی که ایران اسلامی را در دنیا به اوج قدرت رسانده بحث قدرت مردمی و انسجام و وحدت کلمه میان مردم و مسوولان است که باید آن را به درستی ادامه دهیم.

در پایان از سوی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور لوح تقدیر و هدایایی به خانواده شهیدان خجسته و محمدی اهدا شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، روحیه ، استکبار ، موفقیت ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.