گاهی برخی مسوولان دستگاهها در مبارزه با فساد کوتاهی می کنند.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع مهم وحساسی همچون مبارزه با مفاسد اقتصادی متاسفانه در میان برخی مسوولان دستگاهها هیچ اعتقاد و اعتباری برای مبارزه با فساد وجود ندارد.

عزت اله یوسفیان ملا افزود : اتفاقاتی که تاکنون در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی رخ داده مبارزه با معلول است نه علت و جدی و عملیاتی نبوده است.

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات وارده به خود ستاد برگزار نشدن جلسات ستاد و یا برگزار شدن آن با حضور نصف ونیمه اعضا است که متاسفانه خروجی آن رضایتبخش وقابل قبول نیست.

عزت اله یوسفیان ملا تصریح کرد: انتظار و تاکید جدی است که هر سه قوه باید درگیر مبارزه با فساد در کشور باشند.

به گفته وی: واقعا از دولت ، مجلس و قوه قضائیه به خاطر تشکیل نشدن مداوم جلسات ستادمبارزه با مفاسد اقتصادی جای گلایه وانتقاد است و آقایان فقط به گرفتن گزارش مبارزه با فساد از دستگاه ها قانع می شوند.

وی با بیان اینکه با این شرایط مطرح شدن ایجاد تشکیلات یک مستقل برای سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی یک اشتباه بزرگ ودور زدن به دور خودمان است، اضافه کرد: دولت ومجلس در سالهای اخیر به دنبال کوچک سازی بدنه دولت بودند وبنده به صراحت با ایجاد سازمان عریض وطویل دیگری دراین بخش مخالف هستم.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با تاکید براینکه دولت متولی مبارزه با فساد اقتصادی است و باید در این زمینه با نظارت های کافی طرح های خود را به اجرا درآورد، اظهار کرد: تعداد قوانین در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور موجود است و دراین بخش حرف زیاد زده شده و به جای عمل به آن متاسفانه در موارد زیادی عزم و اراده ای برای مبارزه با فساد نیست.

یوسفیان ملا ، عافیت طلبی ومیزدوستی برخی از مدیران دستگاه های اجرایی را مانع از ورود آنان به پرونده های مرتبط با موضوع مفاسد اقتصادی دانست و تصریح کرد: یا این افراد مسوول با این موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی مشکل دارند و یا عافیت طلب هستند و نمی خواهند خود را درگیر کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: انتقاد ، نماینده ، آمل ، شورا ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.