به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مدیر کل حمل و نقل و پايانه های استان البرز با اعلام این خبر افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقده فی مابین این اداره کل و استانداری البرز برای اجرایی کردن مواد 46 و 47 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی برواگذاری امور اجرایی به بخش خصوصی، فعالیت های اجرایی قابل واگذاری در بخش حمل ونقل جاده ای استان احصا و به دفاتر پیشخوان تفویض می شود.
وی افزایش رضایتمندی و اجرای بهینه طرح تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت شاغلان بخش حمل و نقل و کاهش سفر های غیر ضرور، افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات و ایجاد دولت الکترونیک را از جمله مزایای این واگذاری ذکر کرد و افزود: برای اجرای صحیح این تفاهم نامه و ارائه خدمات منطبق با ضوابط موجود در بخش حمل ونقل جاده ای، دوره های آموزشی ویژه مدیران دفاتر پیشخوان دولت برگزار می شود تا این دفاتر بتوانند با تسلط کافی بر فرایندهای انجام کار و بخشنامههای مرتبط با نوع خدمت در حوزه حمل و نقل جادهای و پرهیز از هرگونه انحراف در روند انجام امور محوله، قانون و ضوابط و مقررات ابلاغ شده را رعایت کرده و نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.
انتهای پیام/ح