تولد خود را در توئیتر جشن بگیرید!

کاربران می توانند در توئیتر جشن تولد خود را بدون آشکار شدن تاریخ تولدشان جشن بگیرند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،میلیون ها نفر اتفاقات زیبایی را که در زندگی شان می افتد جشن می گیرند و دوست دارند دیگران را هم در شادی خود سهیم کنند.

این روزها که بیشتر زمان خود را در فضای مجازی می گذارنیم،شاید فکر بدی نباشدکه شادی های خود را در فضای مجازی هم جشن بگیریم. اما به دلیل اینکه بسیاری از افراد دوست ندارند تاریخ تولدشان را کسی بداند خود را از این مورد محروم می کنند ولی توئیتر برای این مشکل راه حلی طراحی کرده است.

برای اینکه بتوانید روزی مثل جشن تولد خود را در توئیتر جشن بگیرید،کافی است تنظیمات مورد نیاز را انجام دهید.

برای این کار پس از ورود به سایت Twitter.com به قسمت "Edit Profile" وارد شوید. تاریخ تولد در توئیتر از بخش هایی است که شما می توانید بر روی آن تسلط کامل داشته باشید.

تنظیمات دیده شدن (Visibility) تاریخ تولد،کاملا از تنظیمات تاریخ روز و ماه و سال تولد جداست و به کاربران این امکان را می دهد هر آنچه را که می خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند.

جشن تولد خود را در توئیتر جشن بگیرید!


خیلی از گزینه هایی که در پروفایل شما وجود دارد به گونه ای طراحی شده اند که برای عموم قابل دیدن است که از میان آن می توان به بیوگرافی،مکان،وب سایت و عکس های شما در توئیتر اشاره کرد.

ولی کاربران می توانند دیده شدن تاریخ تولدشان را در توئیتر کنترل کنند.تنظیمات Visibility به کاربران این امکان را می دهد که به طور مجزا تعیین کنند که چه کسانی تاریخ تولدشان را ببینند و چه کسانی نبینند و حتی می توانند سال آن را پنهان و روز و ماه آن را آشکار کنند و یا برعکس.


جشن تولد خود را در توئیتر جشن بگیرید!


گزینه هایی که در بخش Visibility در اختیار دارید به صورت زیر اند:

Public:این گزینه اطلاعات شما را برای عموم قابل دیدن می کند و هرکسی می تواند تاریخ تولد شما را ببیند.

My Followers: با انتخاب این گزینه فقط افرادی می توانند تاریخ تولد شما را ببینند که در توئیتر شما را دنبال و یا Follow کنند.

We follow each other: این گزینه فقط به افرادی امکان دیدن تاریخ تولد شما را می دهد که هم شما آن ها را Follow کرده باشید و هم آن ها شما را دنبال کرده باشند.

Only me:هیچ کس به غیر از خودتان قادر به دیدن تاریخ تولدتان نیست.

نکته:تاریخ تولد افراد زیر 18 سال به طور خودکار بر روبی only me تنظیم شده است.


گزارش:شکوه نیروبخش


انتهای پیام/

  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار