نبود بانک اطلاعاتی در استان موجب شده تا اطلاعات درستی از فعالان این عرصه نداشته باشیم و نتوانیم آنگونه که شایسته است از این افراد تجلیل کنیم.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مهدی احمدی  به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در جلسه‌ای با حضور مدیران مسئول، سردبیران، سرپرستان و خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن اجتماعات اداره ارشاد قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی افزود: روز شهادت این خبرنگار می تواند نقطه عطفی در فعالیت رسانه‌ای باشد و الگوی کار تلقی شود.

وی ادامه داد: نبود بانک اطلاعاتی در استان موجب شده تا اطلاعات درستی از فعالان این عرصه نداشته باشیم و نتوانیم آنگونه که شایسته است از این افراد تجلیل کنیم؛ لذا برای جبران این نقیصه در اولین گام از خانه مطبوعات استان درخواست می کنیم در مدت یک ماه تا ۴۵ روز آینده نسبت به جمع آوری اطلاعات لازم برای تشکیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران اقدام کند.

وی اضافه کرد: اگر این بانک تشکیل شود به راحتی می‌توان به شناسنامه خبرنگاران دست یافت و در صورت لزوم به درستی از آنها حمایت و شان فعالان رسانه را نیز حفظ کرد.

به گفته ی احمدی دادن کارت هدیه ۲۰ هزار و ۵۰ هزار تومانی در شان یک خبرنگار که در توسعه و پیشرفت استان و انعکاس نقاط ضعف و قوت آن سهیم است و از کج روی مسئولان جلوگیری می کند نیست و باید نگاه خود را در این زمینه عوض کنیم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.