مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: نخستین کنگره 6 هزار شهید ورزشکار قهرمان المپیاد در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ بهرام عزیززاده در یادواره ۴۷ شهید ورزشکار استان اظهارکرد: آزادی امروز ما ثمره خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا آنقدر ارزشمند هستند که هرکاری برای آنها انجام دهیم ناچیز و کم است، گفت: آنها عزیزترین و با ارزش ترین افراد خود را به انقلاب هدیه کردند.

وی اظهار امیدورای کرد: با خدمت صادقانه جواب خوبی برای شهدا داشته باشیم.

عزیززاده مقدم شهادت را عنصر حیات بخش دانست و گفت: خراسان جنوبی ۴۷ ورزشکار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه امروز روز منزلت و نکوداشت ایثارگران است، تصریح کرد:نخستین کنگره شش هزار شهید ورزشکار قهرمان المپیاد در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به هفته پهلوانی نیز گفت: پهلوانان فراتر از یک قهرمان هستند و شهدای ما بزرگترین پهلوانان بودند.

عزیززاده مقدم افزود: خوشبختانه امروز ورزش باستانی ما قدم های خوبی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در میادین ورزشی رخ داده است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم محیط های ورزشی را محیط اخلاقی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: امیدواریم با رونق بخشیدن به فعالیت های ورزشی و اماکن ورزشی سیره بسیجی را جایگزین کنیم.

مهدی قمری رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: رتبه هفت ورزش پهلوانی را برای شش نفر از ورزشکاران استان کسب کرده ایم.

وی گفت: به مناسبت هفته پهلوانی ۱۴ نفر مروج فرهنگ پهلوانی در استان تجلیل می شوند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی نیز افزود: اگر رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با نبود امکانات بر دشمن غلبه پیدا کردند وحتی یک وجب از خاک کشور به دشمن نرسید به خاطر دو ویژگی ایمان و باور به خدا و توانمندی ورزشی بود.

معصومی با بیان اینکه آموزش های رزمی و ورزشی قبل از هر عملیات به رزمندگان آموزش داده می شد، گفت: با دو بال ایمان و توانمندی جسمی رزمندگان موفق شدند دشمن تا دندان مسلح را که مصمم شده بود در سه روز ایران را فتح کند به برکت باور و ایمان دینی و توان جسمی و تبعیت از رهبری شکست دادند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: امیدواریم در این دوران که مقاومت سخت تر است با یاری خداوند بتوانیم پشت سر شهدا انقلاب مان را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کنیم.
 
انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.