وزیر کشور گفت: تلاش می کنیم در دولت مصوبه ای بگیریم تا کرمان را به شهر الگو و نمونه اقتصاد مقاومتی تبدیل کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم افتتاح باغ فتح آباد کرمان با اعلام اینکه شهرستان قلعه گنج در استان کرمان به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی پیشگام شد ، افزود: تلاش می کنیم در دولت مصوبه ای بگیریم تا با تبدیل کرمان به شهر الگو و نمونه اقتصاد مقاومتی ، این شهر با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت خوب مردم اداره شود.

وی طرح مثلث توسعه اقتصادی و طرح همیاران آب که توانسته صرفه جویی بسیار عظیمی را در بر داشته باشد ، را از ابتکارات استان کرمان عنوان کرد.

رحمانی فضلی ابراز امیدواری کرد: استان کرمان بتواند در حوزه اختیارات و واگذاری اختیارات به استان ها نیز خط شکن باشد.

وی با ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم کرمان ، خاطرنشان کرد: کار عظیمی در باغ فتح آباد انجام شده و عظیم تر از آن فکریست که پشت این کار بوده است.

وی با تشکر از همه کسانی که در مرمت و احیاء باغ فتح آباد دخیل بوده اند، تصریح کرد: آقای رزم حسینی به عنوان یکی از استانداران ما ، در حوزه توسعه جزو موفق ترین ها هستند.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: ما ملت بزرگی هستیم که امپراطوری ساز بوده ایم و می توانیم با تکیه بر توان و امکانات خود در صحنه بین المللی باز هم تاریخ ساز شویم که ملت ایران استحقاق این را دارد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: شهر ، الگو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.