فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: با نزدیکی به زمان بارش ها و طغیان رودخانه ها ، بخش هایی از شمیرانات بروی گسل بحران قرار دارد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، عزت الله خان محمدی در مورد وضعیت تقویت زیر ساخت ها در بخش های شمیرانات گفت: میگون و فشم و لواسان بزرگ و کوچک از موهبت گاز طبیعی برخوردار شده اند و در این راستا فرمانداری گام های خوبی برداشته است .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهرستان از موقعیت طبیعی خوبی برخوردار است و برای اینکه رودخانه ها مورد آسیب قرار نگیرند با تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیر مجاز همانند سایر مناطق در حاشیه رودخانه ها برخورد خواهیم کرد .

خان محمدی با تاکید بر اینکه بخش هایی از شهرستان شمیرانات بخاطر ساختار جغرافیایی خود بروی گسل بحران قرار دارند، اضافه کرد: با افزایش بارش ها در گذشته شاهد طغیان رودخانه ها در این شهرستان بودیم که خساراتی کلان را در بخش های این منطقه به عنوان پیشانی پایتخت برجا گذاشت .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت: از هم اکنون با توجه به اینکه زمان کوتاهی تا بارش ها پیش رو داریم باید در ایمن سازی حریم رودخانه ها با اجرای سیاست پیشگیرانه گذشته اقدام کنیم .

انتهای پیام/س   


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.