گفتگوی امشب رئیس جمهور با مردم//

روحانی:من مخالف بسته شدن شبکه های اجتماعی هستم

دکتر روحانی در گفتگوی امشب خود با مردم از اهمیت شبکه های اجتماعی یاد کرد و گفت من همیشه مخالف قطع شدن این شبکه های اجتماعی بوده و هستم.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،از همان روزهای آغازین مذاکرات،مردم غیور کشورمان هر لحظه و در همه جا به خصوص در فصای مجازی با ایجاد هشتگ ها و پست های مختلف حمایت خود را نسبت به مذاکره کنندگان کشورمان نشان دادند.

آن ها از طریق همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به جهانیان نشان دادند که ایران و ایرانیان هیچ گاه زیر بار ظلم و زور نمی روند و امروز این تکاپوهای فضای مجازی مورد استقبال و تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت.

رئیس جمهور کشورمان امشب در گفتگوی تلویزیونی با مردم  به بحث توافقات هسته ای،رونق اقتصادی و گسترش روابط دیپلماتیک پرداخت.

دکتر روحانی:من مخالف بسته شدن شبکه های اجتماعی هستم!

ایشان در این گفتگو حمایت مردم را مهم ترین عامل پیروزی در مذاکرات هسته ای دانست و اظهار کرد: "اگر مردم مقاومت نمی کردند در مذاکرات پیروز نمی شدیم"

وی در ادامه اذعان کردند:"من به همه منتقدین به خاطر انتقادهای‌شان دست شما درد نکند می‌گویم. حامیان دولت جای خود دارند، من در اینجا مناسب است از جوان‌های عزیز تشکر کنم. در شبکه‌های اجتماعی چه ها نکردند جوان‌های ما، حتی چه انتقادهای سازند‌ه‌ای نکردند، چه عکس‌های زیبایی چه گرافیک های زیبایی، حتی طنزهای قشنگی. من یک وقت برخی دستگاه‌های ما به دلایلی می‌خواستند که شبکه‌های اجتماعی ما را تعطیل کنند، من همیشه مخالف بوده و هستم و می‌گویم که اگر مشکلی است باید راه حل دیگری پیدا کنیم."

دکتر روحانی:من مخالف بسته شدن شبکه های اجتماعی هستم!

آقای روحانی ادامه گفت: "دنبال طرح‌های هوشمندی هستیم. اما این شبکه‌های اجتماعی کار بسیار عظیمی در این توافق کردند، چه بعد از توافق و چه قبل از توافق. آنهایی که نقد کردند، انتقاد منصفانه حق مردم است اما تخریب، دروغ، اغراق و مبالغه، اتهام، تشویش اذهان عمومی، ملت ما باید مبرا باشد، ملت ما مبراست البته شاید اقلیت کمی در این مسیر باشند که خداوند هدایت‌شان کند."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
با بستن راه درست نمیشه باید به فکر یه سازوکار مناسب باشیم
آخرین اخبار