فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: شهرستان شمیرانات در راستای سیاست آزادسازی اراضی ملی با قطع ریشه زمین خواری نفس راحتی می کشد.

شمیرانات با قطع ریشه زمین خواران نفس می کشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، عزت الله خان محمدی در مورد روستاهای شمیرانات گفت: برخی از اراضی کشاورزی شمیرانات در گذشته های نه چندان دور زیر شخم تاخت و تاز زمین خواران قرار داشت .

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب افزود: ساختار کوهستانی بخش های شمیرانات بستر مناسبی برای ویلاسازی بود و در این راستا زمین خواران و متصرفین اراضی ملی برای سودجویی های خود، تصرفات غیر قانونی را در قالب فعالیت های عمرانی غیرقانونی انجام داده بودند .

خان محمدی با تاکید بر اینکه برخی از اضلاع روستاهای شمیرانات که به زمین خواری آلوده شده بودند با اجرای سیاست آزاد سازی اراضی ملی وارد چرخه توسعه استان می شوند اضافه کرد: شهرستان شمیرانات با افزایش سرعت در این حوزه نفس تازه ای خواهد کشید .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت: مقام معظم رهبری برحق دغدغه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی را داشتند زیرا حجم بالایی از زیر ساخت های توسعه کشور با ویروس زمین خواری فلج شده بود .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.