سامسونگ قصد دارد در ماه آینده دو مدل جدید از گلکسی نوت را معرفی کند اما تصاویر رسمی این دو گوشی قبل از کنفرانس اصلی به بیرون درز پیدا کرده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ همواره ترجیح می‌دهد گوشی‌های مهم خود را در خلال رویداد مهمی به نام Galaxy Unpacked رونمایی کند و حالا اعلام کرده که این رویداد در روز ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد. این کمپانی مراسم معرفی پرچمداران جدید یعنی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را «سیب بزرگ» یا The Big Apple نام‌گذاری کرده است.

این بار نیز اکانت توییتر evleaks@ رندرهای رسمی از این محصولات را در توییتر منتشر کرده است. بر اساس شایعات سامسونگ بودجه‌ی عظیمی را برای عرضه‌ی رسمی گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس اختصاص داده است. این گوشی از مشخصات فنی شباهت بسیاری به گلکسی اس ۶ اج دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دوربین ۱۶ مگا پیکسلی اشاره کرد. گلکسی نوت 5 نیز به پردازنده‌ی اکسینوس 7420 یا 7422، ۴ گیگا بایت حافظه‌ی رم، دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۵ را نیز در تمام بازارهایی که پیش از این محصولات سری نوت عرضه شده‌اند ارائه کند.

انتظار می‌رود هر دو پرچمدار در روز ۲۲ مرداد و در مراسم Galaxy Unpacked که در سالن مجلل Alice Tully  واقع در شهر نیویورک برگزار خواهد شد، رونمایی شوند.


درز تصاویر رسمی گلکسی نوت جدید


درز تصاویر رسمی گلکسی نوت جدیددرز تصاویر رسمی گلکسی نوت جدید




انتهای پیام/
برچسب ها: سامسونگ ، گلکسی ، نوت ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار