مرعشی مطرح کرد:

پرسنل کادر درمانی اجازه بازگشت قبل از موعد مقرر را ندارند

رییس پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: پرسنل کادر درمانی به هیچ وجه اجازه بازگشت به کشور قبل از مدت مقرر که معمولا 50 روز است را ندارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی مرعشی رییس پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر صبح امروز در همایش توجیهی اموزشی کادر سلامت حج تمتع سال 94با اشاره به تاثیر شرایط منطقه در حج تمتع اظهار کرد: پزشکان و پرسنل همراه حج تمتع باید با رعایت مقررات کشور عربستان، به زائران ایرانی با رعایت احترام خدمت رسانی کنند همچنین با البسه مناسب در محیط کار حاضر شوند و خارج از شیفت کاری با پوشش مناسب در خارج از کادر ظاهر شوند. 

وی افزود: پرسنل کادر درمانی به هیچ وجه اجازه بازگشت به کشور قبل از مدت مقرر که معمولا 50 روز است را ندارند همچنین پس از انجام اعمال منا توسط زائران شرایط کاری تغییر نخواهد کرد. 

مرعشی اضافه کرد: پزشکان در طول سفر موظفند اطلاعات زائران بیمار را در لب تاب مرکزی که در اختیار مجموعه سلامت قرار می گیرد وارد کنند و بسته شامل سیم کارت، کارت شناسایی، حکم ماموریت و همچنین ساک دارویی در این سفر به پزشکان تحویل داده می شود. 

وی گفت: با توجه به میانگین بالای سن زائران بیماری هایی همچون دیابت، مشکلات مفصلی و بیماری های مسری زایران را تهدید می کند و از جمله وظیفه کادر سلامت رسیدگی به بیماران و همچنین سرکشی به وضعیت بهداشت، سالن غذاخوری و آشپزخانه مجموعه کاروان است. 

مرعشی در پایان یادآور شد: کادر سلامت حج در خارج از شیفت بندی نیز موظف به خدمت رسانی به زائران است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار