به دنبال اعلام آمادگی فروشگاه مک‌دونالد برای حضور در ایران بحث‌های گسترده‌ای صورت گرفته مبنی بر اینکه چقدر فروشگاه‌ها و رستوران‌های بزرگ دنیا، امکان حضور در ایران را دارند.

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، در همین مورد علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران اظهار کرد: در زمینه حضور رستوران‌های خارجی در ایران منع قانونی وجود ندارد و احتمالا از این پس شرایط برای رقابتی شدن بازار بیش‌تر فراهم می‌شود ولی برای اینکه این نوع رستوران‌ها در ایران بتوانند حضور داشته باشند، نیاز به اخذ مجوزهایی از سازمان صنعت، معدن و تجارت و البته وزارت بهداشت است.

وی اضافه کرد: با این همه هنوز اقدامی جدی هم از طرف مک‌دونالد صورت نگرفته است؛ فقط اعلام آمادگی کرده که می‌تواند در ایران هم به عده‌ای نمایندگی دهد. به نظر می‌رسد که این قیبل اقدامات بیشتر برای سنجیدن واکنش ایران انجام شده و می‌خواهند بررسی کنند که در چه زمینه‌هایی می‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری کنند. در مقابل در ایران هم هنوز تصمیمی هم گرفته نشده است. باید اقدامات لازم صورت بگیرد تا در ایران هم بررسی انجام و مشخص شود امکان دادن مجوز برای فعالیت این شرکت‌ها وجود دارد یا نه؟

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
میخوان ببینن که ظرفیت مسئولای ایرانی چقدره اگه به سیب زمینی سرخ کرده قانع شدن که دیگه فرداش ادامس و پفکم میدن ولی در غیر اینصورت یه مرحله میریم بالا
مسئولای عزیز کشور به اندازه ی کافی سیب زمینی پشندی داره که ملت میتونن سرخ کنن بخورن
فردا میخواد مک دونالد بزنن تهران ملت شب و روز جلوش صف بکشن سیب زمینی بخورن انگار سیب زمینی ندیدن
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۷:۴۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
به خداقسم فرقی نمیکنه فست فود ساندویچ باچه مارکی عرضه بشه فقط این وسط برای یکسر ی موافق ومخالف دکان بازمیشودودورشدن این ملت ازمسا ئل اصلی
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۷:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
من که اگه غذاش رایگان هم باشه ازش نمیخورم.سودجویان ایرانی گوشت حرام میدن دست مردم چه برسه به اینا که بی دین و دشمن ما هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
اگر گوشت خوک آوردن چی؟