ملکی: ابر قدرت‌ها را پشت سرگذاشتیم

مربی تیم ملی جوانان کایاک قایقرانی گفت: در مسابقات زیر 23 سال جهان ابر قدرت‌ها و مهره‌های سنگین این رشته را به خوبی کنار گذاشتیم.

حسین ملکی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: مسابقات آب‌های آرام زیر 23 سال و جوانان جهان چندی پیش در پرتغال انجام شد که ملی پوشان توانستند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند.

وی افزود: در این رقابت‌ها با 8 قایقران فینالیست A و B به مصاف رقبا برویم در این رقابت‌ها که 84 کشور حضور داشتند و ما توانستیم تیم‌های آمریکا، لیتوانی، اسپانیا و پرتغال را به راحتی پشت سر گذاشتیم.

ملکی در ادامه بیان داشت: عادل مجللی در فینال A کانو کانادایی زیر 23 سال در مصاف با قایقرانان کشورهای آلمان، بلاروس، قزاقستان و لهستان در رده هفتم جهان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: تمرینات را از 14 مرداد ماه با مسابقات تیم ملی زیر 23 سال آغاز خواهیم کرد تا در مسابقات آسیایی با آمادگی حضور یابیم.

مربی تیم ملی جوانان کایاک قایقرانی در خصوص تعداد پاروزنان زیر نظرش تصریح کرد: برای حضور در تمرینات جدید 5 ورزشکار را دعوت خواهیم کرد اما باید با کمینه فنی روی آنها مذاکراتی صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
سلام
خواهش می کنم به من بگین این مطلب چه ربطی به فوتبال و فوتسال دارد که در بخش فوتبال و فوتسال گذاشتین؟
آخرین اخبار