دبیر کمیته جانبازان و معلولین قایقرانی گفت: کشور اندونزی توانایی برگزاری مسابقات پارالمپیکی را ندارد به این منظور دست به دامن کشورهای دیگر در آسیا شده ایم.

قربان زیلا در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: کشور اندونزی اعلام کرده که امکانات برگزاری مسابقات پارالمپیک را ندارد که به احتمال زیاد برگزاری مسابقات پارالمپیک در اندونزی لغو شود و در یکی دیگر از کشورهای آسیایی برگزار شود.
 
ویافزود: تعداد پاروزنان در تمرینات افزایش یافته و نادر عیوضی به علت مشکلاتی که داشت مدتی ادامه تمرینات را رها کرد تا به مشکلاتش برسد.
 
زیلا در خصوص نفراتی که هم اکنون در اردو هستند خاطر نشان کرد: اکبر طهماسبی، اسلام جاهدی، فریدون جشن تیرگان از گلستان و خانم بهروزی راد و کاکا هاجی در تمرینات جدید همراه ما هستند و امیدوارم هر کدام با پیشرفت خود پله های ترقی را بالا رفته و افتخاری برای کشور بیافرینند.
 
وی یادآور شد: البته نفرات موجود در اردو  زیاد هستند و احتیاج به موافقت ناخدا امینی برای حضور و اعزامشان خواهیم داشت.
 
زیلا تاکید کرد: مسابقات اندونزی که قرار بود در آبان ماه برگزار شود به احتمال قوی لغو می شود و از کشورهای دیگر درخواست شده است تا در برگزاری آن کشورهای آسیایی که در توانشان است میزبان مسابقات پارالمپیکی را بر عهده بگیرند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار