هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: این تیم با پیروزی در مقابل پرسپولیس گام نخست را محکم برداشته و اولین شگفتی لیگ را رقم خواهد زد.

نقی زاده: پدیده با شکست پرسپولیس نخستین شگفتی لیگ را رقم می زندمیثم نقی زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار پدیده مقابل پرسپولیس اظهار کرد: دیدار نخست لیگ برتر مقابل پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی برای تیم متحول شده پدیده دشوار و حساس است ولی حتم بدانید پدیده می تواند با ارائه فوتبالی هماهنگ پرسپولیس را شکست داده و اولین شگفتی لیگ پانزدهم را رقم زند.
 
وی افزود: انگیزه بازیکنان پدیده برای این بازی بالاست ولی من با توجه به این که مقابل تیم سابقم به میدان خواهم رفت، با احترام به بزرگی پرسپولیس و هواداران این باشگاه با روحیه ای مضاعف تمام تلاش خود را خواهم کرد تا دست پر از این میدان خارج شویم.
 
هافبک تیم فوتبال پدیده در رابطه با آمادگی این تیم برای دیدار مقابل پرسپولیس بیان کرد: با انجام تمرینات و اردوهای آماده سازی دشوار تا حدودی به هماهنگی لازم برای این دیدار دست پیدا کرده ایم البته به دلیل این که تیم ها به صورت کامل از کوران بدنسازی خارج نشده‌اند، شاید کیفیت بازی چندان بالا نباشد.
 
وی اضافه کرد: پدیده نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و برای هماهنگی نیاز به گذشت زمان دارد، امیدوارم گام اول را محکم برداشته و در ادامه با رسیدن به هماهنگی، فوتبالی زیبا همراه با نتیجه گیری را نمایش دهیم.
 
نقی زاده در ارتباط با اندیشه های رضا مهاجری سرمربی پدیده گفت:در این مدتی که با مهاجری کار کردم وی را از بهترین مربیان ایران می دانم، چرا که تاکتیک‌های وی به روز بوده و انضباط تیمی را در پدیده حکم فرما کرده است.
 
امیدوارم با هدایت این مربی در فصل جاری لیگ برتر پرچم فوتبال مشهد را بالا ببریم.
 
بازیکن تیم فوتبال پدیده درباره مشکلات مالی این تیم  بیان کرد: در حال حاضر که اوضاع مالی خوبی در باشگاه به وجود آمده و باید این روند ادامه یابد چرا که مشکلات مالی در فصل گذشته به تیم پدیده شدیدا لطمه زد. 


 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار