پرسپولیس مقابل پدیده متوقف شد

پرسپولیس با نتیجه 2 بر 2 مقابل پدیده خراسان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، ترکیب تیم‌های پرسپولیس و پدیده به این شرح است:

پرسپولیس:

ایمان صادقی، محسن بنگر، مارکو ماریچ، بابک حاتمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده(80 محسن مسلمان)، میلاد کمندانی(60 رضا خاقی فر)، علی علیپور و هادی نوروزی

سرمربی : برانکو ایوانکوویچ


پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، محمود خمیسی، ایگور پراهیچ، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، میلاد غریبی(46 مهرداد رضایی)، محسن یوسفی(67 کریم احمدی)، یونس شاکری و مهدی خیری

سرمربی: رضا مهاجری


داور: یداله جهانبازی کمک داوران: بابک داوری و سعید زارع

اخطار:

کامیابی نیا(11) هادی نوروزی(73) پرسپولیس



دقیقه 10 میلاد کمندانی سانتر رامین رضاییان را با ضربه سر به تیرک زد.
دقیقه 27: بهترین فرصت برای به تساوی کشاندن بازی توسط هادی نوروزی هدر رفت. پرتاب اوت بلند پرسپولیسی ها با دخالت بنگر در موقعیتی تک به تک با روشنگر به نوروزی رسید و البته ضربه آرام این بازیکن در اختیار گلر پدیده قرار گرفت.
دقیقه 32: بعد از خطا روی اسماعیل زاده، پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی به نفع پرسپولیسی ها اعلام شد که این ضربه را رامین رضاییان به بدترین شکل ممکن به دیوار دفاعی کوبید.
دقیقه 35: در حالی که پرسپولیسی ها به دنبال گل تساوی در نیمه اول هستند در ضدحمله فرصت خوبی برای پدیده ای ها به وجود آمد که شاکری اقدام به زدن ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه کرد اما توپش از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 40: فرار علی علیپور و حضور او در درون محوطه جریمه با ضربه مخالف این بازیکن همراه بود که توپش با اختلاف اندک به بیرون رفت.
دقایق 45 تا 53: دو تیم که در نیمه اول بازی هجومی و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته بودند در آغاز نیمه دوم کمی با احتیاط وارد زمین شدند و همین مساله باعث شد تا موقعیتی در این لحظات به وجود نیاید.
دقیقه 56: میلاد کمندانی در موقعیتی تک به تک با مدافع سیاه جامگان مغلوب تجربه محمود خمیسی شد و توپ را از دست داد.

دقیقه 59: شوت فرشاد احمدزاده از درون محوطه جریمه دردسر زیادی برای روشنگر ایجاد نکرد و دروازه بان پدیده به راحتی آن را در اختیار گرفت.
دقیقه 64: حرکت عرضی فرشاد احمدزاده پشت محوطه جریمه بار دیگر با ضربه ضعیف او همراه بود تا توپ در اختیار روشنگر قرار گیرد.
دقیقه 66: شوت راه دور رامین رضاییان با اختلاف زیادی از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت تا همچنان بازی با تساوی پیش برود.
دقیقه 67: تمام مهاجمان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه ضربه ای به توپ زدند اما راهی به دروازه نیافتند و در نهایت داور اعلام ضربه کرنر کرد.
دقیقه 68: ارسال بلند رضاییان را بنگر روی تیر یک برای احمدزاده آماده کرد اما ضربه شماره 10 پرسپولیس راهی به دروازه روشنگر نیافت.

دقیقه 73: هادی نوروزی درون محوطه جریمه سرنگون شد تا جهانبازی در سوت خود به نشانه تمارض این بازیکن بدمد و به کاپیتان سرخ ها کارت زرد نشان داد.
دقیقه 80: با پاس هادی نوروزی، علی پور به سمت محوطه جریمه پدیده هجوم برد و در نهایت با دخالت مدافع پدیده سرنگون شد و در حالی که برانکو به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشت، جهانبازی دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه 81: اشتباه روشنگر باعث شد تا توپ زیر پای خالقی فر بیفتد اما ضربه چیپ این بازیکن به راحتی در اختیار دروازه بان پدیده قرار گرفت.
دقیقه 86: ضربه ایستگاهی به سود پدیده را رضا ناصحی به زیبایی به سمت دروازه صادقی نواخت اما توپش با اختلاف کمی به بیرون رفت.




1 ـ صفر (پرسپولیس): پاس رضائیان به نوروزی و سانتر کوتاه او به محوطه شش قدم روی تیر اول پدیده با ضربه سر شیرجه ای علیپور بدل به گل اول بازی شد.
پرسپولیس یک پدیده یک: (دقیقه 11، یونس شاکری): اشتباهات مدافعان پرسپولیس فرصت خوبی را برای یونس شاکری ایجاد کرد تا در شش قدم با ضربه ای آرام دروازه ایمان صادقی را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.
پرسپولیس یک پدیده 2: (دقیقه 16، حسین بادامکی): سانتر مدافع راست پدیده در میان غفلت بازیکنان پرسپولیس روی نقطه پنالتی روی سر بادامکی جفت و جور شد تا او خیلی زود آزادی را به سکوت وادار کند.

پرسپولیس 2 پدیده 2: (دقیقه 39، هادی نوروزی): کاپیتان پر انگیزه پرسپولیسی ها که پاس گل اول تیمش را داده بود با شوتی دیدنی و غیرقابل پیش بینی از فاصله 30 متری دروازه روشنگر را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.



قلب دفاع پرسپولیس با حضور دو بازیکن تازه وارد و جابجایی پست بابک حاتمی در این بازی کاملا نسبت به فصل گذشته دگرگون شده است و تنها محسن بنگر در این منطقه حضور دارد.

سوشا مکانی در این بازی محروم است و به همین منظور ایمان صادقی در درون دروازه سرخپوشان حاضر شده است.

عناصر هجومی پرسپولیس را می توان یکی از جوانترین پست های این تیم دانست. جایی که فرشاد احمد زاده، علی علیپور و میلاد کمندانی وظیفه هجوم در این بازی را برعهده دارند.

رضا مهاجری اولین بازی خود را روی نیمکت و در لیگ برتر پشت سر خواهد گذاشت و پیش از این به عنوان کمک مربی در کنار فیروز کریمی در لیگ برتر حضور داشت.

حسین بادامکی در این بازی بازوبند کاپیتانی پدیده مشهد را بر بازو بسته و امیدوار است برابر تیم سابق خود نتیجه مناسبی کسب کند.

 احمد نورالهی در کنار بن سون، بازیکن جدید پرسپولیس نشسته است.

 امید عالیشاه هم در این مسابقه محروم است در جایگاه ویژه نشسته است. 

 طارمی هم که نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند در ورزشگاه حضور دارد.


کامیابی‌نیا: بازی اولمان بود و بدن هایمان سنگین بود

او ادامه داد: در نیمه اول باید کار را تمام می‌ کردیم اما ما شانس نیاوردیم. در نهایت باید به بازی بعدی فکر کرد. متاسفم که این 3 امتیاز را به هواداران هدیه ندادیم.



کمندانی: بد شانس بودیم

میلاد کمندانی گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم ببریم و شرمنده هواداران شدیم. به نظر من در این مسابقه بدشانس بودیم والا حتما 3 امتیاز این بازی را می‌ گرفتیم.

او درباره وقت کشی بازیکنان پدیده هم گفت: به هر حال آنها در ورزشگاه آزادی بازی می‌ کردند و طبیعی بود که کمی هم وقت بازی را تلف کنند چون می‌خواستند از تهران با امتیاز به مشهد برگردند.

او درباره ضربه سری که به تیر کوبید گفت: اگر بدشانس نبودم حتما آن توپ تبدیل به گل دوم پرسپولیس می‌ شد.



فرشاد احمدزاده: خوب نبودیم

احمدزاده گفت: درست است که هوا گرم بود اما تیمی که می‌ خواهد قهرمان بشود نباید به این چیزها توجه کند. امیدوارم هواداران صبر داشته باشند و ما حتما بهتر از این خواهیم شد.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان محروم ما حضور داشتند حتما نتیجه بهتری می‌ گرفتیم. اما این مساوی به این معناست که هیچ کدام ما خوب نبودیم.



مهاجری:بازیکنانم خواستند و توانستند

رضا مهاجری در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تیمش در مقابل پرسپولیس گفت: بازی پرفشاری بود و خداراشکر 4 گل داشت و نشان داد ما برای دفاع کردن به تهران نیامدیم، البته باید بگویم پرسپولیس فشار زیادی به تیم ما وارد آورد، از طرف دیگر نیز بدن هایمان آماده نبود، از تک تک بازیکنانم ممنونم که فعل خواستن را صرف کردند. زدن دو گل به این تیم و در تهران کار بسیار سختی است که بازیکنان من از پس آن برآمدند.
وی راجع به رضایت این تیم نسبت به تساوی گفت: بحث راضی بودن به تساوی نیست، ما در این بازی تحت فشار بودیم اما بعد از اینکه گل دوم را پذیرفتیم بازیکنان ما کمی از زیر فشار درآمدند، البته کتمان نمی کنم گرفتن یک امتیاز کار سختی است و کسی بدش نمی آید که از اینجا امتیاز کسب کند.
مهاجری راجع به داوری این بازی گفت: من در طول دوران مربیگری نسبت به داوری صحبتی نمی کنم و قضاوتی نسبت به داور ندارم، اگر بگویم خوب بود می گویند چون برده می گوید و برعکس، بنابراین ترجیح می دهم چیزی نگویم و صحبت در این زمینه را بر عهده کارشناسان و کمیته داوران بگذارم.به گزارش ورزش سه، رضا مهاجری در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی تیمش در مقابل پرسپولیس گفت: بازی پرفشاری بود و خداراشکر 4 گل داشت و نشان داد ما برای دفاع کردن به تهران نیامدیم، البته باید بگویم پرسپولیس فشار زیادی به تیم ما وارد آورد، از طرف دیگر نیز بدن هایمان آماده نبود، از تک تک بازیکنانم ممنونم که فعل خواستن را صرف کردند. زدن دو گل به این تیم و در تهران کار بسیار سختی است که بازیکنان من از پس آن برآمدند.
وی راجع به رضایت این تیم نسبت به تساوی گفت: بحث راضی بودن به تساوی نیست، ما در این بازی تحت فشار بودیم اما بعد از اینکه گل دوم را پذیرفتیم بازیکنان ما کمی از زیر فشار درآمدند، البته کتمان نمی کنم گرفتن یک امتیاز کار سختی است و کسی بدش نمی آید که از اینجا امتیاز کسب کند.
مهاجری راجع به داوری این بازی گفت: من در طول دوران مربیگری نسبت به داوری صحبتی نمی کنم و قضاوتی نسبت به داور ندارم، اگر بگویم خوب بود می گویند چون برده می گوید و برعکس، بنابراین ترجیح می دهم چیزی نگویم و صحبت در این زمینه را بر عهده کارشناسان و کمیته داوران بگذارم.




رضائیان:باید 3 امتیاز را می‌ گرفتیم

رضائیان گفت: بخصوص در نیمه دوم بازی خوبی کردیم و باید 3 امتیاز را می‌ گرفتیم اما گل های بدی خوردیم. به هر حال این بازی گذشت و باید به مسابقه بعدی فکر کنیم.
او درباره شرایط پرسپولیس هم گفت: تیم جوان شده و باید پشت این تیم ایستاد چون این جوان شدن خواسته هواداران بوده است. در نهایت آنها در آخر بازی ما را تشویق کردند و این نشان می‌ دهد که از ما راضی بودند.



ماریچ: باید به بازی بعدی فکر کنیم

وی ادامه داد: اشتباهات زیادی داشتیم و این مساله نباید تکرار شود.
ماریچ در پایان گفت: ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم اما به هر حال بازی اول خیلی راحت نیست. من متاسفم که نتوانستیم 3 امتیاز را به هوادارانمان هدیه بدهیم.


نوروزی: هدف ما قهرمانی است

نوروزی درباره تساوی مقابل پدیده گفت: واقعا حیف شد که برد را از دست دادیم. به نظر من تیم ما شایسته کسب هر سه امتیاز بود.
وی ادامه داد: مهم نیست که مساوی کردیم چون هدف ما قهرمانی است به هر حال بازی اول بود و شاید به کمی زمان نیاز داشته باشیم.
نوروزی درباره گل زیبایش هم گفت: روی این گل تمرین کرده بودم.




شاکری: خوشحالم به پرسپولیس گل زدم

شاکری گفت: خدا را شکر که در تهران نباختیم و با یک امتیاز به مشهد برمی گردیم. انشاالله بازی بعدی را هم می‌ بریم و شرایطمان در جدول بهتر از این هم خواهد شد.
او درباره گلزنی مقابل پرسپولیس هم گفت: درست است که پرسپولیس تیم سابق من بوده اما از گلزنی مقابل این تیم بسیار خوشحالم و این خوشحالی را پنهان نمی‌کنم. من پارسال هم اولین گل پدیده را زدم و این موضوع بیشتر هم خوشحالم می‌ کند. 


برانکو:متاسفم که با پیروزی شروع نکردیم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری گفت: نمی توانم از بازیکنانم هیچ گلایه ای کنم زیرا عالی کار کردند و موقعیت های گل خلق کردند و طبیعی است که هر بازی شرایط خوب و بد خودش را دارد و دو اشتباه کردیم و دو گل خوردیم و این اشتباه‌ها گران بود برای پرسپولیس ولی برای بهتر کردن نحوه بازی تمرین بیشتری خواهیم کرد.

وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان مثل کمندانی، گفت: معمولا در مورد بازیکنان نظر خاصی نمی دهم مخصوصا بعد از مسابقه اما واقعا آنها تمام توان خود را گذاشتند و در بازی هم شاهد آن بودیم. به طور کلی می‌گویم از همه بازیکنان راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نبود هافبک خلاق و بازی‌ساز در پرسپولیس گفت: با این نظر شما موافق نیستم و آن هم در چنین بازی داغی وقتی دو گل به حریف می‌زنید و حداقل 3-4 فرصت گلزنی صد درصد می‌سازیدو فرصت‌های گلزنی هم از دست می‌دهید طبیعی است که ما برای به ثمر رسیدن گل شانس کمی داشتیم و این هم به خاطر بازی اول است که شرایط خاص خودش را دارد.

برانکو افزود: باید از بازیکنانم تشکر کنم، با تمام توان بازی کردند و 90 دقیقه حمله کردند و کمندانی هم می‌توانست گل دوم را در ابتدای بازی بزند و بازی را با گل او تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا 2 توپ روی دروازه آمد و گل شد، گفت: موافقم، آنچه ما را خوشحال می‌کند شانس گلزنی زیادی بود که به دست آوردیم اما در مسابقه فوتبال پیش می آید که در بازی‌هایی گل‌هایی اینگونه زده می‌شود و دو توپ آمد و گل شد و به همین دلیل فوتبال جذاب است.

برانکو در مورد اینکه چقدر به این تیم امیدوار هستید تا در بالای جدول قرار بگیرید و از نقل و انتقالات راضی هستید،گفت: کاملا به بازیکنان جوانم اعتقاد و ایمان دارم و بدانید سوشا، طارمی و عالیشاه هم از بازی بعدی به ما ملخق می شوند و بنگستون هم به ما اضافه می شود و طبیعی است با حضور آنها کیفیت بهتری به تیم اضافه می شود و کاملا به بازیکنانم اعتقاد دارم و فقط یک مقدار شانس کم داشتیم. این ها بازیکنان پرسپولیس هستند و نه بازیکن مدیرعامل هستند نه بازیکن من همه بازیکنان پرسپولیس هستند و استحقاق حضور در این تیم را هم دارند و طبیعی است که نوسان‌هایی ایجاد شود. این خاصیت فوتبال است اما تلاش و انگیزه به کار در آنها وجود دارد و این به من خوش بینی لازم را می‌دهد.

وی ادامه داد: این نفرات بازیکنان پرسپولیس هستند و من آنها را تمرین می‌دهم و به پرسپولیس آمده اند تا به این تیم کمک کنند.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس را برای قهرمانی بسته‌اید و با شروع مسابقات چقدر به این حرف اعتقاد دارید، گفت: هرگز یک کلمه نگفتم که از هدف‌مان منصرف شده‌ایم اما چه کسی می‌تواند قول بدهد و چه قولی بدهد و من مدام تکرار می‌کنم پرسپولیس یک تیم است و هر تیم دیگری هم برای قهرمانی می‌جنگد و برای قهرمانی هدف دارد و ما هم از این هدف کنار نمی‌کشیم. اگر دوست داشته باشید می‌توانم مدام قول بدهم اما قول دادن کار آدم های جدی نیست و هدف ما رسیدن به قهرمانی و نبرد برای قهرمانی و برتر بودن است و از این هدف انصراف هم نمی دهیم و این تازه هفته اول است و تیم ما بهتر بود و باید می‌بردیم اما فوتبال است و غافلگیری هم دارد.


خوردبین:امروز عالی بودیم

محمود خوردبین درباره اعتراضش به داور بازی پرسپولیس و پدیده در طول بازی گفت: صد درصد داور باید خطای روی میلاد کمندانی را پنالتی می‌گرفت و هیچ شکی بر روی این حرف نیست اما خطای روی علی علیپورپنجاه درصد پنالتی بود.

وی درباره اتفاقات داوری در طول فصل پانزدهم لیگ برتر ادامه داد: از نظر من داوران هم از قصد اشتباه نمی‌کنند اما خطا روی کمندانی پنالتی بود و مطمئنم هر چه جلوتر برویم همه چیز بهتر می‌شود.

سرپرست پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل پدیده اظهار داشت: پرسپولیس امروز عالی بازی کرد و از همه راضی هستیم.

وی در پایان درباره رسیدن آی‌تی‌سی بنگستون مهاجم هندوراسی پرسپولیس افزود: تا فردا یا پس‌فردا آی‌تی‌سی این بازی هم به دست ما می‌رسد.


اومانیا:خوب و روان بازی کردیم

مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس که در این بازی از روی نیمکت ذخیره بازی سرخ‌پوشان مقابل پدیده را تماشا می‌کرد درباره این بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را دیدم و به نظرم پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و بازی اول که تیم‌ها همدیگر را خوب نمی‌شناسند اما پرسپولیس روان و خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: در بازی بعد صد درصد می‌توانیم پیروز شویم البته امیدوارم که من هر چه زودتر بتوانم به ترکیب پرسپولیس  اضافه شوم و با نظر برانکو بتوانم هر چه زودتر به میدان بروم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار