کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن پیروزی در مقابل ملوان را استارت موفقیت های این تیم در فصل جاری دانست.

رجب زاده: دیدار با ملوان استارت موفقیت های ذوب آهنمهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شروع رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بر خلاف دیدگاه برخی باشگاه ها که هفته های ابتدایی لیگ را فرصتی نهایی برای هماهنگی تیمشان می‌دانند، ذوب آهن با درس گرفتن از فصل گذشته از همین ابتدای لیگ تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می گیرند چرا که اگر فصل گذشته چند بازی  اول خود را با برد پشت سر می گذاشتیم با توجه به نتیجه گیری فوق العاده در ادامه فصل به راحتی قهرمانی لیگ برتر را کسب می کردیم.
 
وی در خصوص دیدار مقابل ملوان گفت: ملوان با جذب کادر فنی قدرتمند، بازیکنان سرباز و با تجربه نسبت به فصل گذشته قوی تر شده است، هر چند این تیم تمرینات خود را دیر شروع کرده و ممکن است به هماهنگی لازم نرسیده باشد ولی به طور حتم دیدار مقابل ملوان آن هم در انزلی سخت و نفس گیر است.
 
رجب زاده در ادامه بیان کرد: ذوب آهن از لحاظ هماهنگی و آمادگی به شرایط به نسبت ایده آلی رسیده است اردوها و تمرینات پیش فصل را به خوبی پیگیری کرده و منتظر شروعی خوب در لیگ برتر است.
 
خوشبختانه ترکیب ذوب آهن تغییر  چندانی نداشته و این ثبات به نتیجه گیری تیم در فصل جدید کمک خواهد کرد.
 
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با چالش های ایجاد شده بین این باشگاه و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بدهکاری عنوان کرد: کمیته انضباطی در خصوص بدهکاری باشگاه ذوب آهن سخت گیری می کند در این چند سالی که همراه ذوبی ها هستم باشگاه تعهدات مالی را انجام داده برخی مواقع مسائل اقتصادی کارخانه ذوب آهن سبب تاخیر در پرداخت ها می شود ولی مدیران با تلاش زیاد این موضوع را حل می کنند.
 
بازیکن و کادر فنی ذوب آهن مقداری از قرارداد سال گذشته خود را طلب کار هستند اما آذری مدیرعامل باشگاه قول داده به زودی این مبلغ را تسویه کند و با شناختی که از وی دارم این قول را عملی خواهد کرد.
 
وی در رابطه با انتخاب قاسم حدادی فرد به عنوان مرد سال فوتبال ایران گفت: این افتخار سبب سربلندی باشگاه ذوب آهن شده است.
 
حدادی فر برای موفقیت ذوب آهن متحمل زحمات بسیاری شده و حالا به حق خود رسیده امیدواریم درخشش وی در رقابت‌های بین‌المللی هم ادامه دار باشد و این بازیکن خوش اخلاق در رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هم چنین عناوینی را کسب کند. 

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار