سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: امیدوارم در هفته اول مسابقات در مقابل تیم پرسپولیس بتوانیم اولین گام را محکم برداریم چرا که هدف اصلی مان بیشتر تثبیت تیم پدیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضورش در تیم پدیده اظهار کرد: همان طور که می دانید سال گذشته، اولین سال حضور تیم پدیده در لیگ بود و شروع خوبی هم داشت اما یک سری مشکلات گریبانگیر  تیم شد و این تیم نتوانست به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
 
وی بیان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با مدیران پدیده داشتیم هدف اصلی مان بیشتر تثبیت شخصیت تیمی پدیده است و امیدوارم بتوانیم تیم را از هر لحاظ به شخصیت برسانیم تا خدایی نکرده مشکلی همانند سال گذشته برایمان پیش نیاید.
 
مهاجری تصریح کرد: زمانی که به این تیم اضافه شدم علیرضا مرزبان سرمربی قبلی پدیده شخصا تصمیم به جدایی گرفت و پس از آن من به تیم اضافه شدم در این مدت توانستم چند بازیکن از جمله محسن یوسفی را به ترکیب تیم اضافه کنم و اردوی خوبی در ترکیه  با چند بازی دوستانه برگزار کردیم که از هر لحاظ مناسب بود و البته زمان کافی در اختیار نداشتیم اما با توجه به شرایط موجود توانستیم به آمادگی‌های لازم برسیم و خوشبختانه شرایط قابل قبولی برای شروع لیگ پانزدهم خواهیم داشت.
 
سرمربی تیم فوتبال پدیده بیان کرد: محسن یوسفی، حسین بادامکی، مهرداد رضایی، سمیعی، جعفری و نقی زاده و... به ترکیب تیم اضافه شده‌اند، چند بازیکن هم که از تیم خارج شدند و البته این موضوع در زمان من نبوده و در حال حاضر حضور ذهن ندارم.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر بازیکنان جدید و قدیم تیم از  هر لحاظ آماده شوند و البته اکنون زود است که بخواهیم در مورد شرایط پدیده صحبت کنیم اما امیدوارم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم و در هفته اول به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت و به نظر من بازیکنان باید گام اول را محکم بردارند و انگیزه کافی و لازم را برای این امر دارند.
 
مهاجری افزود: رضا حقیقی، محمد غلامی و نظری قبل از حضور من در پدیده از تیم جدا شده بودند.
 
وی در مورد اعضای کادر فنی تصریح کرد: علی نظرزاده، صداقت و هاروت آورامیان و حسن بادامکی و میرزاییان در کادرفنی تیم ما حضور دارند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار