امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو هر از چندگاهی با حرکتی عجیب سر زبانها می افتد، از حس وطن دوستی تا جلف بازی و بغ بغو کردن خود و طرفدارانش در اینستاگرام.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرحسین مقصولو معروف به تتلو، حرکات عجیب و جنجالی بسیاری را انجام می دهد و سعی در گسترش آنها در فضای مجازی و در بین طرفدارانش دارد.

این بار این خواننده زیرزمینی باعث شد تا هفته گذشته هزاران نفر از طرفدارانش بغ‌ بغو کنند. این بغ‌ بغو در راستای حمایت نمادین از گونه پرنده‌ای درحال انقراض نبود،بلکه در پی فراخوان تتلو بود که این روزها فعالیت اعجاب‌برانگیز زیادی دارد.


در مغز تتلو چه چیزهایی یافت می شود!


تتلو خواننده‌ای زیرزمینی است که در حمایت از انرژی هسته‌ای می‌خواند، کلیپی مناسبتی برای ماه رمضان آماده می‌کند، ادعای دعوت و پیوستن به تیم‌های باشگاهی فوتبال را دارد، مراسم دعای شبانه برگزار می‌کند، در ضرورت حجاب می‌خواند، "تتو" را راهکاری مناسب برای افزایش قوای بدنی می‌داند، دستی در شعر دارد و مصرع «این حق مسلم ماست» را با «خلیج مسلح فارس» تکمیل می‌کند، سخنان بزرگان را به نقل از پرفسور تتلو نقل می‌کند، افراد را به ورزش دعوت می‌کند و مهم‌تر از همه اینکه یک‌میلیون و 500 هزار هوادار دارد.

 یک‌میلیون و 500 هزار جوان و نوجوانی که به مدد صاحب صفحه "تتلیتی" نام گرفتند و پیج اینستاگرام او را دنبال می‌کنند. با جملات بزرگان برای تصویر تتوهای عجیب و غریبش لایک می‌زنند و شادند که در این هم آوایی غریب، شخص پروفسور تتلو آنها را همراهی می‌کند.

مهم بودن توجه به تتلو از سبک ابداعی این خواننده که خود را مبدع و استاد آن می‌داند، ناشی نمی‌شود بلکه از آن‌جا نشأت می‌گیرد که تتلو داعیه‌دار رویه‌ای است که درنهایت به یک سبک رفتاری درحال شیوع منتهی می‌شود.

فرم رفتار افرادی که برای جلب توجه از هیچ کاری صرف‌نظر نمی‌کنند و ابایی از گفتن خزعبلات ندارند. سال‌هاست که صادقانه فریاد می‌زنند که نمی‌دانند، در تمامی زمینه‌ها صاحب‌نظرند. روش‌های عجیب و غریب برای شناسایی دوست و دشمن دارند. برای به کرسی نشاندن حرف خود دست به اقدام‌های غیرمتعارف می‌زنند و البته که به هدف خود هم دست می‌یابند.

شاید می‌شد در این نوشته به چگونگی رفتار نهادهای اجرایی در مقابله با فعالیت‌های تتلو نیز پرداخت که البته سوال‌های بسیاری را به همراه داشته است ولی بیش از آن در پی هشدار دادن نسبت به اقبال افرادی است که به دنباله‌روی ادبیات و منش او روی آورده‌اند و زمانی جیگیلی، جیگیلی و بغ بغو می‌خواندند و این روزها آلبالو و شفتالو!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۲۱:۴۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
آقا بزارین باشه دیگه....سوژه خوبیه...اصلا سوژه به دنیا آمده این بشر :))
Puerto Rico
sina
۲۰:۰۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
مگه تو كلش مغز هم پيدا ميشه...