هیجدهمین نشست از زنجیره نشست‌های دوشنبه‌های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران با همکاری مرکز هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیجدهمین نشست از فصل نوین برنامه­های دوشنبه­های نقد تئاتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران که از مهر 1393 آغاز شده است و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی برگزار می­شود، به امید خدا دوشنبه 5 مرداد 1394 با حضور «سعید محبی» و «عرفان پهلوانی» به نقد و بررسی نمایش «سپید» به نویسندگی «سیدعلی موسویان» و کارگردانی «محمد زوار بی­ریا» خواهد پرداخت. این نمایش ساعت 18:30 و در تماشاخانه­ی ماه حوزه­ی هنری به صحنه می­رود.

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در نظر دارد تا با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در راستای گسترش کمی و کیفی نقد حضوری تئاتر کشور و با یک برنامه­ریزی منظم و دقیق، در قالب برنامه­ی «دوشنبه­های نقد تئاتر» هر هفته با حضور منتقدان عضو این کانون و عوامل اجرایی نمایش­ها به نقد و بررسی یکی از نمایش­های روی صحنه بپردازد.

نشست نقد و بررسی نمایش «سپید» پس از اجرای این نمایش و با حضور «سعید محبی» و «عرفان پهلوانی» انجام خواهد شد.

ورود به این نشست­ها برای تمامی علاقه­مندان به فرهنگ و هنر آزاد است.

نشست پسین (بعدی) دوشنبه­های نقد تئاتر به امید پروردگار دوشنبه 12 مرداد 1394 و در تماشاخانه­ی سنگلج برگزار خواهد شد و به نقد و بررسی نمایش «جیکجک علیشاه» نوشته­ی «ذبیح­ا... بهروز» و به کارگردانی «دکتر رحمت امینی» خواهد پرداخت. منتقدان آن نشست «دکتر محمدحسین ناصربخت» و «عرفان پهلوانی» خواهند بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.