رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: از حقوق مهم مردم که بر عهده مسئولان قرار دارد خدمت رسانی شایسته و مجدانه و توجه ویژه به مردم است.

توجه ویژه مسئولان به مردم حق آنها استبه گزارش حوزه حقوقی قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،، جعفر بدری در بازدید از منطقه زز و ماهرو و با حضور در شورای اداری شهرستان شول آباد گفت: دسترسی مردم به تمامی خدمات یکی از انتظارات به حق مردم است که باید مسئولین توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: خدمت رسانی در نظام مقدّس اسلامی عرصه های مختلفی دارد و از جمله مهمترین این عرصه ها خدمت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است زیرا هم عدالت اسلامی و هم اخلاق انسانی می طلبد امکانات و اعتبارات به طور یک دست در تمامی مناطق کشور جاری و ساری باشد، نمی شود تمامی اعتبارات و امکانات را تنها به چند منطقه خاص جغرافیایی در کشور اختصاص داد و تصور کرد کشور در حال توسعه است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه افزود: اجرای عدالت به عنوان یک اصل مهم و اساسی در سیستم مدیریتی کشور آرمان و آرزوی آحاد مردم است و دستگاه قضایی به عنوان اوّلین متولی این امر باید با بازرسی ها و نظارتهای محسوس و نامحسوس در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره فضا را از هرگونه تبعیض و نابرابری مبرا و در جهت احقاق حقوق عامه مردم در راستای تحقق عدالت گام بردارد.

بدری سپس اظهار داشت: نقش و جایگاه علما و روحانیون در به حرکت درآوردن چرخ های توسعه در مناطق محروم و بویژه در استان لرستان بسیار ویژه و حساس است، زیرا هرگاه مطالبات به حق مردم از طریق این بزرگان به گوش مسئولان انتقال یافته است قطعا" نتایج، آثار و برکات بیشتری را برای مردم محروم در برداشته است، لرستان استان محرومی است که از گذشته تاکنون وطن دوست و دشمن ستیز بوده است و در تمامی عرصه های انقلابی همیشه در صحنه انقلاب بوده است و این مهم باعث شده که لرستان همیشه خاری در چشم دشمنان ایران باشد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با اختصاص دادگاه بخش به مردم شریف این منطقه دیگر مردم منطقه برای طرح دعاوی خود کیلومترها در مسیر گرما و سرما دچار مشکل نشوند و با صرف هزینه و وقت بر مشکلات معیشتیشان افزوده نشود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار