کاندیدای جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا توافق هسته‌ای ایران را «احمقانه» خواند و خواستار رد آن در کنگره شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، «مایک هاکبی،» کاندیدای جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، دیروز (شنبه) باراک اوباما، رئیس‌جمهور این کشور را متهم کرد که با اعتماد به ایرانیان درباره تعهد به اجرای شرایط توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، رژیم صهیونیستی را به قعر جهنم می‌کشاند.

 این جمهوری‌خواه افراطی مدعی شد سیاست خارجی اوباما «بی‌خاصیت‌ترین سیاست خارجی تاریخ آمریکا» است و خواستار اتحاد مردم آمریکا در اعتراض به توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 شد. وی اوباما را بدلیل اعتماد به ایرانیان «ساده لوح» خواند. هوکابی به این نیز بسنده نکرد و رئیس‌جمهور سیاهپوست آمریکا را متهم کرد که با اجرای توافق هسته‌ای، صهیونیست‌ها را در «کوره‌های آدم‌سوزی» می‌اندازد. وی با «احمقانه» خواندن توافق، از نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه خواست آن را تصویب نکنند.

فرماندار سابق «آرکانزاس» پیش‌تر در ادعایی ایران را به «مار» غیرقابل اعتمادی تشبیه کرده بود که باید کشته شود. وی در اظهارتی مضحک از بنیامین نتانیاهو به‌عنوان تنها فرد مناسبی نام برد که می‌تواند دنیا را از خطر ایران هسته‌ای آگاه کند.  


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
عمري به بطالت گذروندي و پير شدي و حقيقت رو نفهميدي و حالا قعر جهنم در انتظار توست
چقدر تو بي چاره و بدبخت هستي جناب فرماندار
آخرین اخبار