فرماندار سابق فلوریدا و برادر جورج بوش اظهارات مایک هاکبی در مقایسه توافق هسته‌ای با هولوکاست را کاملا اشتباه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، جب بوش -- فرماندار اسبق ایالت فلوریدا و یکی از نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا -- اظهارات مایک هاکبی -- نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 -- را درباره توافق هسته ای ایران و مقایسه آن با هولوکاست رد کرد.


وی در این خصوص گفت: «استفاده از چنین لحنی کاملا اشتباه است. این شیوه ای نیست که ما می خواهیم با آن در انتخابات برنده شویم و شیوه ای نیست که با آن می خواهیم مشکلات را حل کنیم. بنابراین ،این اظهارات مایه تاسف است و من نمی دانم وی چه اجباری داشت چنین حرفی را بگوید.»


جب بوش مدعی شد: «این توافق بد است و می دانم چرا مردم درباره آن عصبانی هستند.»


باراک اوباما نیز دیروز اظهارات هاکبی را خنده‌آور توصیف کرده بود. هاکبی -- فرماندار اسبق ایالت آرکانزاس -- گفته بود توافق هسته‌ای ایران، درهای جهنم را بر روی رژیم صهیونیستی باز می‌کند.


مایک هاکبی در حساب توییتر خود در واکنش به اظهارات اوباما نوشت: «آنچه مسخره و غم‌انگیز است، این است که تهدیدات مکرر ایران جدی گرفته نمی شود.» وی مدعی شد: «رهبران ایران دهه ها وعده داده اند اسرائیل را با یک هولوکاست بزرگ نابود یا از نقشه زمین محو کنند.»


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۰:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
به نظر ميرسه با توجه به اضهارات برخي مقامات امريكايي اونها شناخت كافي نسبت به خاورميانه و تصميمات مقامات بلند پايه ندارند و طبق تصوراتي كه از فيلمهاي هاليودي دارند حرف ميزنند .
آخرین اخبار