رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان این‌که سازمان جهاد کشاورزی برای عرضه‌ی محصولات ارگانیک قول مساعد داده است، گفت: قرار بود چند محل برای عرضه‌ی محصولات ارگانیک در شهر کرمان راه‌اندازی شود که به‌زودی نخستین محل در خیابان ابوذر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری، هیأت رییسه‌ی شورای اسلامی شهر کرمان از معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی و سازمان‌های میادین میوه و تره‌بار و مشاغل شهری، اموال و املاک و آمار و فن‌آوری اطلاعات بازدید کردند.

فتح‌الله مؤیدی رییس شورای اسلامی شهر کرمان در حاشیه‌ی این بازدید با بیان این‌که خوش‌بختانه فعالیت‌های خوبی در سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری در دست انجام است، گفت: ما هم در این بازدید اعلام آمادگی داریم که اگر طرحی نیاز به مصوبه‌ی شورای اسلامی شهر دارد، پس از کار کارشناسی از طریق شهردار به شورا ارایه شود.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا با تصویب طرح‌های ارایه شده از سوی شهرداری، امسال شاهد تحرک بیش‌تری در معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری باشیم.

مؤیدی ادامه داد: بازدید از دیگر معاونت‌ها، سازمان‌ها، شهرداری‌های مناطق و سایر مراکز وابسته به شهرداری ادامه خواهد داشت تا ضمن بررسی روند کار واحدهای مختلف شهرداری، معاونان، مدیران سازمان‌ها و شهرداران مناطق مسایل و مشکلات را مطرح کنند تا برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم.

مؤیدی افزود: در این بازدید واحدهایی که مورد بازدید قرار گرفت، عملکرد خیلی خوبی داشتند و فقط یکی از سازمان‌ها مشکلاتی داشت که تذکرات لازم داده شد و درخواست کردیم تا با بررسی اساس‌نامه‌ی سازمان و فعالیت این سازمان در سایر شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، این سازمان نیز تحرک و فعالیت بیش‌تر و قابل قبولی داشته باشد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.