روزنامه لس آنجلس تایمز در مطلبی مدعی شد بازگشت مک دونالد به ایران برای مردم این کشور از برنامه هسته‌ای‌اش مهمتر است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی با عنوان «توافق هسته ای ایران سوالات وسوسه انگیزی را مطرح می کند که آیا مک دونالد به ایران باز می گردد؟»، نوشت: از روز 14 ماه ژوئیه( 23 تیر) که ایران و قدرت های جهانی اعلام کردند به توافق هسته ای دست یافته اند، سوال بازگشت مک دونالد به ایران -در پی برداشته شدن تحریم های بین المللی اعمال شده علیه ایران- هر روزه در رسانه های اجتماعی مطرح می شود.

بسیاری از جوانان ایرانی در ارتباط با چشم انداز احتمال بازگشت مک دونالد به ایران هیجان زده هستند؛ اما دیگر شهروندان این کشور در این باره ناامید هستند که نماد برجسته فرهنگ آمریکایی به این زودی ها به ایران بازگردد. برخی نیز می گویند هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

بازگشت مک دونالد به ایران به موضوعی چند وجهی در ایران تبدیل شده است.

این در حالی است که مقامات این شرکت، ‌که قبل از انقلاب اسلامی سال 1979 در ایران شعبه داشت، می گویند هیچ گونه برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارند.

اما این شرکت با قراردادن درخواستی در پایگاه اینترنتی خود درباره واگذاری حق امتیاز، سبب بروز گمانه زنی هایی درباره احتمال بازگشت به ایران شد.

لس آنجلس تایمز در انتها مدعی شد: چشم انداز افتتاح یک رستوران فست فود آمریکایی در ایران سبب هیجان زده شدن برخی از شهروندان ایرانی شده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۲۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
جناب خا ن و فلافل و بندری بچه های با معرفت و خون گرم جنوب ایران عزیز از آبادان تا سواحل خلیج فارس گرفته و تاسیستان بلوچستان خودمون می ارزه . اشتباها فکر می کنن که پیشرفته و مترقی اند..
آخرین اخبار