قرار است تجمع‌ها در اعتراض به حقوق کارکنان مک دونالد، از خاک آمریکا فراتر رود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه،  فعالان در زمینه حقوق کارکنان رستوران‌های فست فود آمریکا برای وارد آوردن فشار بیشتر به مک‌دونالد، در حال تدارک اعتراضاتی در کشورهای دیگر هستند. این اعتراضات با هدف افزایش حقوق و مزایای کارکنان مک‌دونالد انجام می‌شود.

حدود سه سال است کمپینی در داخل آمریکا برای افزایش حقوق کارکنان رستوران‌های زنجیره‌ای فست فود و ساماندهی آن‌ها فعالیت می‌کند. هدف دیگر این کمپین اعتراضی، تشکیل اتحادیه‌ کارکنان رستوران‌های زنجیره‌ای فست فود است.

به همین منظور، ده‌ها نفر از قانون‌گذاران، فعالان و کارکنان مک‌دونالد در پایتخت برزیل تجمع کردند تا توجه جهانی را به این مسائل جلب کنند. فعلان این کمپین امیدوارند فشارهای جهانی، صاحبان مک‌دونالد را در آمریکا بر سر میز مذاکره بکشاند.

مک‌دونالد با بیش از 35 هزار شعبه در 119 کشور، بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان محسوب می‌شود. این رستوران روزانه به 64 میلیون مشتری سرویس می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
به اینا میگن فست فود
Iran (Islamic Republic of)
خودرو صفر نخرید
۱۲:۴۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
انشالله بعد از پیروزی در این کمپین وکاهش قیمت سراغ کیفیت خودرو خواهیم رفت واگه کیفیت خودرو بالا نبردن دوباره کمپین خودرو بی کیفیت نخرید راه خواهیم انداخت.
از همینجا به شرکتهاب لبنیاتی وبانکها هم هشدار میدیم حواستون و جمع کنید شماها هم تو صف هستید از ما گفتن واز شما نشنیدن کمپین راه انداختیم اونموقع از سلامت مردم و اقتصاد ملی صحبت نکنید
آخرین اخبار