سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به حادثه قتل پزشک اردبیلی واکنش نشان داد.

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با ورود کمیسیون بهداشت و درمان به بررسی ابعاد حادثه قتل پزشک اردبیلی گفت: یک حادثه ممکن است در هر شرایط و در هر سازمان و ارگانی رخ دهد.

وی با اشاره به سایر نمونه‌های مشابه حادثه مذکور در کشور افزود: در رابطه با اینگونه حادثه ها چندی پیش هم شاهد حادثه سوءقصد نسبت به جان برخی افراد در حوزه قضایی بودیم که نیاز است اینگونه مباحث به سرعت پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه متذکر شد: در رابطه با سوء قصد به جان برخی از مسئولین در قوه قضائیه به سرعت تمهیداتی در این راستا صورت گرفت که لازم است برای پزشکان هم حاشیه‌ امن کاری فراهم شود.

قربانی با بیان این که کسی که تمام زندگی خود را وقف بیماران خود می‌کند نباید مورد بی‌احترامی و سوءقصد قرار گیرد، تأکید کرد: با توجه به حوادث پیش آمده جا دارد همه مسئولین از جمله بهارستان‌نشینان در ایجاد حاشیه‌ای امن برای پزشکان وارد عمل شوند، چرا که باید به سرعت جلوی این گونه موارد گرفته شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: قتل پزشک اردبیلی جای بسی تعمق دارد و بنده به جد خواستار این هستم که قوه قضاییه هرچه سریع‌تر با این موضوع برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد تا این گونه موارد در جامعه باب نشود.

قربانی افزود: نبودن حاشیه‌ای امن برای فعالیت پزشکان باعث خواهد شد تا پزشکان از ورود به هر گونه اتاق عمل خودداری کنند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن ابراز تأسف نسبت به قتل پزشک اردبیلی در پایان خاطرنشان کرد: قتل پزشک اردبیلی و این قبیل خشونت‌ها می‌تواند کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را آماده ورود به اینگونه پرونده‌ها کند.

گفتنی است؛ ماجراي قتل دکتر اصغر پيرزاده پزشک اردبيلي به دست دانشجوي پسر 23 ساله چند روزي است که در فضاي مجازي و اخبار رسانه ها قرار گرفته و هنوز خبر نهايي موثقي در خصوص علت قتل اعلام نشده است .

دکتر اصغر پيرزاده ساعت ١١ صبح پنجشنبه بوده که با ضربات چاقوي پسر جواني، پيش از رسيدن به بيمارستان جان خود را از دست داده است.خبر قتل اين پزشک اردبيلي به سرعت در فضاي مجازي پخش شد و شايعات مختلفي به راه افتاد. شايعاتي که روايت‌هاي مختلف و متفاوتي از قتل دکتر در فضاي مجازي منتشر کرد. از طرفي مرگ اين فوق تخصص آنکولوژي و خون، اعتراض مردم زيادي را در بر داشت. اما چيزي که مشخص است اين است که هنوز انگيزه اصلي و جزييات اين جنايت فاش نشده و هيچ کس نمي‌داند قاتل چرا و چگونه ضربت مرگبار چاقو را به دکتر پيرزاده وارد کرده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: پزشک ، مجلس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
در اولین خبرها که نوشته بودید قاتل 17 ساله ،چطور شد هکهو تبدیل به 23 ساله شده ودر تمامی خبرهایتان زدید 23 ساله؟
آخرین اخبار