اینستاگردی باشگاه خبرنگاران ؛

گل کوچک عجیب رسایی در اینستاگرام

حمید رسایی نماینده مجلس با توجه به صحبت های اخیر رئیس جمهور در مورد بازی برد و باخت مذاکرات هسته ای،واکنش عجیبی در صفحه اینستاگرامش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس‌جمهور با بیان اینکه در موضوع مذاکرات هسته‌ای هم نقد منصفانه و هم بیان نقاط مثبت امری حائز اهمیت است، گفت: حتی در یک مسابقه و بازی فوتبال وقتی می‌گوییم برنده یا موفق شدیم، معنایش این است که ۳ گل زده و ۲ گل خورده‌ایم، حالا عده‌ای بگویند می‌شد از فلان فرصت هم استفاده کرد و گل‌های بیشتری زد؛ باید دید در مقابل چه تیمی بازی کرده‌ایم.

از این رو حمید رسایی نماینده مجلس که یکی از منتقدان سرسخت توافق هسته ای اخیر است واکنشی همراه با طنز نشان داده است و با همان ادبیات آقای روحانی به نقد صحبت هایشان پرداخته است.



گل کوچک رسائی در اینستاگرام

رسائی در پست اینستاگرام خود با به اشتراک گذاشتن بخشی از سریال کلاه قرمزی و با استفاده از گویش طعنه آمیز شخصیت فامیل دور چنین عنوان کرد:

جناب آقای روحانی که قبل از انتشار متن توافقنامه وین در اولین مصاحبه خود، برای منتقدان توافق صورت گرفته خط و نشان کشیده بود و از بگیر و ببند هر زبانی که آن را نقد کند سخن گفته بود، روز گذشته در برابر نسيم انتقادات این چند روز پا پس کشید و قبول کرد دو گل خورده ولی فکر می کند سه گل زده! این البته نسيم انتقادات بود، باید دید بعد از انتشار متن رسمي و بررسی کارشناسانه چه اتفاقی می افتد. طوفان انتقادات آن روز خواهد آمد. راستش را بخواهید، همان وقت که روحاني در مصاحبه خود به منتقدان توافق نهایی داس و دشنه نشان داد، با خود گفتم که ادعای پيروزي در وین هم دروغي است مثل ادعای پيروزي در دو توافق قبلی ژنو و لوزان و الا چه نیازی به این ادبیات تهدید آمیز است البته خوب که دقت کنید تصدیق می کنید که آقای روحانی راست می گوید ما 3 گل زده ایم و آنها 2 گل ولی نتیجه 4 به 1 به نفع آنها تمام شده چون ما 2 گل را به دروازه خودمان زده ایم!خدا کند نتیجه همینطور باقی بماند چون هنوز متن رسمي توافق را به ما نداده اند و این حجم انتقادات مربوط به متن غیر رسمی ای است که وزارت خارجه منتشر کرده. متنی هم که آقای ظریف چند روز قبل تحویل مجلس داد به دلیل وجود اشکالات در ترجمه (!) عودت داده شده تا به طرف شود. باید دید با ترجمه واقعی، تعداد گل های به دروازه خودی بیشتر خواهد شد یا نه؟هر چند از زاویه فامیل دور که نگاه کنیم باید برای تیم مذاکره کننده کف هم بزنیم چون آنها می توانستند 70 گل بخورند ولی 35 گل خورده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
حاج آقا در سفر اخیرشان نگفتند چند نفر را به راه راست هدایت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
حاجي خوش ميگذره اروپا؟
Iran (Islamic Republic of)
خودی
۱۸:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
دم رسایی گرم
Germany
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
اروپا چه خبر حاجی
Germany
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
اللهم عجل لولیک الفرج!