بیادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولگرایان ضد مذاکرات نیستند/ برخی واقعا دلواپسند!

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان، گفت: برخی گروه‌های متصل به قدرت و ثروت به دلیل در خطر بودن منافع‌شان، با مذاکرات مخالفت می‌کردند. البته در این میان افرادی هم از روی نیت خیر دلواپس مذاکرات‌اند.

"حسن بیادی" دبیرکل جمعیت آبادگران جوان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تأثیر جمع‌بندی هسته‌ای روی انتخابات مجلس، اظهار داشت: این مسئله به استفاده گعده‌های سیاسی از این موقعیت بستگی دارد. تا زمانی که احزاب جایگاه اصلی خود را پیدا نکنند و دولت و پارلمان به صورت حزبی اداره نشود، همچنان پیروزی با کسانی خواهد بود که وابسته به قدرت و ثروت‌اند.

وی افزود: البته با روی کار آمدن دولت آقای روحانی، بسترهای لازم برای گسترش فعالیت‌های حزبی آماده شده؛ یکی از علائم و نشانه‌های این موضوع بازگشایی مجدد خانه احزاب و مشارکت و همکاری دو جبهه اصولگرا و اصلاح‌طلب است. 

بیادی با بیان اینکه گروه‌های وابسته به قدرت و ثروت، پیروز نهایی را در انتخابات مجلس مشخص می‌کنند، تصریح کرد: آن‌قدر که جمع‌بندی هسته‌ای برای گعده‌های سیاسی مؤثر و مفید است، برای مردم چنین نیست.

وی با طرح این سوال که در کجای مذاکرات به پیشنهادات و انتقادات احزابی همچون مؤتلفه و آبادگران جوان توجه شد، گفت: در هیچ کجای مذاکرات به حرف احزاب توجهی نشد. احزاب اصولگرا ضد مذاکرات نبودند بلکه برخی گروه‌های متصل به قدرت و ثروت به دلیل در خطر بودن منافع‌شان، با مذاکرات مخالفت می‌کردند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان خاطرنشان کرد: البته در این میان افرادی هم از روی نیت خیر دلواپس مذاکرات‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار