اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

برای اظهارنظرها درباره جمع‌بندی مذاکرات باید به متن آن مراجعه کرد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در این مسیر نباید به اظهار نظرهای یک عده توجهی داشت بلکه باید به متن قطعنامه توجه و مراجعه کرد.

برای اظهارنظرها درباره جمع‌بندی مذاکرات باید به متن آن مراجعه کردحجت‌الاسلام سید"رضا اکرمی" عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به با اشاره به تصویب پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در جلسه روز گذشته اظهار داشت: پس از گذشت بیش از 20 ماه مذاکرات فشرده بالاخره تیم مذاکره کننده توانستند به یک جمع‌بندی‌ای دست یابند که مورد قبول هردو طرف است.

وی با بیان اینکه به نتیجه رسیدن مذاکرات تنها با حمایت‌های مقام معظم رهبری امکان پذیر بود، افزود: در این مسیر نباید به اظهار نظرهای یک عده توجهی داشت بلکه باید به متن قطعنامه توجه و مراجعه کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما باید از این مقوله به عنوان یک عامل وحدت بخش در جامعه استفاده کنیم و بای پیشرفت و تامین منافع ملی کشورمان گام برداریم.

شایان ذکر است، روز دوشنبه(29تیرماه) قطعنامه مربوط به پیش نویس جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار