عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حمله تروریستی به مسجد شیعیان در استان قطیف عربستان گفت: عامان این جنایت، دست‌پرورده‌های آل سعود بوده و با چنین جنایاتی، اهداف دشمنان امت اسلامی را دنبال می‌کنند.

حمله تروریستی در قطیف مساجد و مراکز دینی را در جهان اسلام هدف قرار می‌دهد/ مرتکبین این جنایت درکی از معنای نماز ندارندحجت‌الاسلام "سیدرضا اکرمی" عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حمله تروریستی به مسجد شیعیان در استان قطیف عربستان اظهار داشت: اعضای گروههای تروریستی و تکفیری جنایتکار در حملات خود فرقی بین شیعه و سنی و یا مسلمان و غیر مسلمان قائل نیستند بلکه علیه انسانیت وحشیگری می‌کنند، آنها شنیع‌ترین جنایت‌ها را مرتکب می‌شوند و با این جنایت‌ها اهداف دشمنان امت اسلامی را تحقق می‌بخشند.

وی در ادامه افزود: جنایت حمله تروریستی به مسجد شیعیان در قطیف، یکی از جنایت‌هایی است که از سوی دست‌پرورده‌های آل سعود، مساجد و مراکز دینی را هدف قرار می‌دهد و گروه‌هایی مرتکب این جنایت‌ها می‌شوند که درکی از معنای نماز ندارند و حرمت خانه‌های خداوند و مراکز عبادت را نگه نمی‌دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی حمله انتحاری روز جمعه به یک مسجد شیعیان در منطقه قطیف در استان الشرقیه در عربستان سعودی، 21 نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

گروهگ تروریستی داعش در بیانیه‌ای که در یکی از پایگاه‌های اینترنتی وابسته به گروه‌های تروریستی منتشر شد، اعلام کرد که مسئولیت این انفجار انتحاری را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار