مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم از شناسایی مراکزاقامتی غیرمجاز در سطح شهر قم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم با بیان اینکه امار پذیرش زائران در استان نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است گفت: برای اقامت این زائران باید بستر سازی های مناسب صورت بگیرد وبا اماکنی که به طور غیرمجاز وبدون مجوز نسبت به پذیرش زائران اقدام می کنند برخورد شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم گفت: هفته آینده با بازرسی‌های خود نسبت به پلمب و بسته شدن این اماکن غیر مجاز اقدام خواهد کرد.
 
وی برخی از این مشکلات را کشور عراق دانست وافزود:به دلیل اینکه اغلب تورهایی که به ایران می اید به درستی برنامه ریزی نشده است ،ما در دادن خدمات به این زائران عزیز دچار مشکل میشویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم تصریح کرد: استانداری قم در راستای کمک به این زائران قصد دارداین مسافران را توسط آژانس‌های ایرانی و کنسولگری‌ها‌ ساماندهی کند تا با تورهای مشخص به ایران مسافرت کنند.

وی در خصوص جزئیات این طرح افزود: که با اجرای این طرح می‌توان گفت نزدیک به 70 درصد از مشکلات از بین خواهد رفت و دست دلالان نیز کوتاه می‌شود وهمچنین رفاه حال مسافران به خوبی فراهم خواهدشد.

وی در پایان یادآور شد: حمل و نقل و اسکان زائران از مسائل مهم شهری است که باید با ساماندهی آنها در قالب امنیت و رفاه تامین شود.
 


انتهای پیام/ ا
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.