مرحله سوم بانک ایده با هدف افزایش مشارکت فرهنگی- اجتماعی شهروندان اصفهانی و استفاده از ایده های خلاق در طرح های اجرایی و کاربردی فرهنگ شهروندی راه اندازی شد، شهروندانی که بهترین ایده را ارسال کنند، سفر به یکی از شهرهای خواهر خوانده اصفهان اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ضمن بیان این مطلب با بیان اینکه برای شرکت در این طرح شرایط سنی وجود ندارد وهرشهروندی با هر میزان تحصیلاتی می تواند در بانک ایده، طرح و یا ایده خود را مطرح کند گفت: شهروندان با مراجعه وثبت نام در وب سایت(WWW.IDBANK.IR) وبا پاسخ به سوال(چگونه فرهنگ عبور از خط عابر پیاده رانهادینه کنیم!؟) می توانند در این طرح شرکت کنند.

محمد جواد شمس آرا افزود: شهروندانی که ایده ای درباره موضوع یاد شده ندارند می توانند با شرکت در این طرح درباره ایده یا طرحی که دیگران داده اند اعمال نظرکنند.

گفتنی است، مرحله اول و دوم (بانک ایده) که سال گذشته با موضوع های مسجد و ترافیک برگزار گردید به 4 نفر از شهروندان اصفهانی که ایده بهتری را مطرح کرده بودند جایزه سفر به یکی از شهرهای خواهر خوانده اهدا شد.

شهروندان اصفهانی، از تاریخ یکم مرداد به مدت یک ماه فرصت دارند ایده خود در وب سایت یاد شده مطرح نمایند. 


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.