میلاد:

مجللی و اسکندری شانس قهرمانی ما در جام جهانی هستند

رئیس کمیته آب‌های آرام قایقرانی،عادل مجللی و کیا اسکندری را از بخت‌های کسب مدال در جام‌ جهانی معرفی کرد.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعزام تیم ملی زیر 23 سال جوانان رشته کانو برای حضور در کاپ جهانی پرتغال اعزام شد در بین نمایندگان ایرانی در این مسابقات عادل مجللی و کیا اسکندری از پاروزنانی هستند که امید زیادی به درخشش آنها داریم.
 
وی در خصوص مسابقه مهم دیگر در رشته آب‌های آرام خبر داد و افزود: یکی از مسابقات بزرگ پیش روی ورزشکاران آب‌های آرام کسب سهمیه المپیک در میلان ایتالیا است که حضور ما در رشته کایاک ماده‌های 4 نفره و دو نفره مسجل شده است، اما در رشته کانو کانادایی یک نماینده در ماده هزار متر این رشته داریم که با توجه به وضعیت تیم امیدوارم نتایج خوبی کسب کنند.
 
میلاد در ادامه بیان داشت: سعی ما بر این است که شاخص‌ترین قایقرانان را با ارزیابی برای انتخابی میلان اعزام کنیم و به این منظور پاروزنان ماده‌های 2 و 4 نفره رشته کایاک انتخاب شده‌اند.
 
وی در مورد عادل مجللی خاطر نشان کرد: امیدوارم نتیجه زحمات خود و مربی‌اش "مارک بلوخ" را در کسب سهمیه و مسابقات قهرمانی جهان بگیرد.
 
وی در مورد وضعیت تکنیکی کانو سواران زیر 23 سال یادآور شد: وضعیت قایقرانان زیر 23 سال متفاوت‌تر است زیرا در فینالA قرار دارند که امیدوارم با توجه به حضور شاخص‌ترین نفراتمان از جمله کیا اسکندری و عادل مجللی رکورد خوبی کسب کنند و به مدال دست یابند تا از لحاظ روحی و روانی نیز وضعیت مطلوب‌تری پیدا کنند.
 
میلاد در پایان با اشاره به وضعیت تیم ملی معلولین خاطر نشان کرد: تیم ملی معلولین متشکل از 4ورزشکار است که در حال تمرین به منظور حضور در مسابقات میلان ایتالیا هستند که از این تعداد 2 ورزشکار در تاریخ 8مرداد تا اول شهریور ماه بر این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار