میلاد:

در تهران المپیک ریو را شبیه سازی می‌کنیم

رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی گفت: برای قایقرانان المپیکی که از بندر انزلی به تهران می‌آیند المپیک را شبیه سازی می‌کنیم تا با نتایج‌ آن تصمیم بگیریم.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: تیم المپیکی کایاک که در انزلی با 5 قایقرانان مشغول تمرین است به زودی به تهران می‌آید تا اواخر هفته برای آنها شبیه سازی المپیکی طراحی کنیم و توانایی ورزشکاران را بسنجیم.

وی افزود: همه قایقرانان در ماده‌های دو نفره و چهار نفره کایاک در شبیه سازی المپیکی منتخب نتیجه به دست آمده می‌شوند.

میلاد در خصوص قایقرانان تیم جوانان کانو اظهار داشت: تیم جوانان کانو به پرتغال اعزام شدند و شاهو ناصری در ماده هزار متر و عادل مجللی در ماده 200 متر شرکت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: همه اعزام‌ها بر اساس حق قایقرانان است و مواظب بوده‌ایم تا حق کسی ضایع نشود همچنین درگیر جدول زمانی پارو زنان در ماده‌های دو نفره و چهار نفره‌ایم تا به یک جمع بندی نهایی برسیم که با نظر کمیته و مسئولین به صورت تخصصی عملکرد را بررسی می‌کنیم که اشتباهی پیش نیاید و همه با نتایجی که به دست آمده شرکت کنند .

رئیس کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی در ادامه تاکید داشت: قایقرانان را از لحاظ روحی و روانی قوی خواهیم کرد و با توجه به سفرهای تدارکاتی و اردوها امیدوارم که پارو زنان پاسخ مناسبی به این همه تلاش بدهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار